Hledá se kvalitní a rozumný Fotograf na 14.9.2018 SVATBA

Hledáme super fotografa, tak na dvě hodiny, stačí nafotit jen příjezd, obřad, pak společné a skupinové fotky a samozřejmě fotky novomanželů. Je to na Horním Jelení okr. Pardubice. Najde se nějaká dobrá duše? Prosím pište rovnou s cenovou nabídkou, balíčkem a a vždyť to znáte. Děkuji moc za jakékoliv odezvy. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím, mám to k Vám kousek, ale časově bychom se asi nenašli (fotím jen delší svatby). Přesto, pokud byste se chtěla podívat na mou tvorbu, odkaz na www je hned pod vloženou fotografií. S pozdravem Honza
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1500 kč za hodinu fotografování + doprava. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, bude mi potěšením zdokumentovat Váš svatební den. S pozdravem Petra Jansová svatební fotografka
Odpovědět
Profilova fotka
@srpovak Dobrý den, dovolil bych si přispět malou radou. Pokud jsou uvedení fotografové opravdu ochotní fotit jenom dvě hodiny, tak je berte hned všemi deseti. Drtivé většině kvalitních fotografů se opravdu nevyplatí fotit v tak krátkém rozsahu (pokud si tedy neúčtuji za hodinu šestinásobek průměru). Většina fotografů bere jen celodenní, dvanácti hodinové zakázky. I ten fotograf má nějaké základní náklady (zdravotní, sociální pojištění) a raději vezme delší zakázku zvláště pokud se jedná o sobotu v sezóně. Takže, pokud je někdo zkušenější ochoten fotit pouze dva hodiny a nebere 5 a více tisíc za hodinu, zamluvte si ho. Jinak můžete zkusit přehodnotit svůj postoj, přece jenom fotografie a prstýnky je to jediné, co Vám ze svatby zůstane. Pokud tedy nemyslím lásku, vzájemné porozumění, pocity a jiné nemateriální statky, které Vám zůstanou doufajíc (a přejíc) po celý život. S pozdravem, Ján Senčák.
Odpovědět
Profilova fotka