Hledá se fotograf na svatbu, 18.6.2016, Středočeský kraj. Máte zájem?

Hledám fotografa na svatbu, termín: 18.6.2016, místo: Zámek Lešany - Středočeský kraj (obřad i hostina). Děkuji za nabídky :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Náš poslední volný termín v červnu, jestli budete chtít, jsme vaši ;) Jindřich a Pavla Nejedlí
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám zájem i volný termín. Lukáš Urban
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím Vás, ano, zájem mám! Termín volný :-) Zámek Lešany znám, již jsem tam svatbu fotografovala. Koukněte ke mě na web a pokud vás moje fotografie zaujmou, neváhejte mě kontaktovat. Ráda vám zašlu nabídku či si můžeme domluvit předsvatební schůzku ;-) Hezký den, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také mám volno, budu ráda, pokud mrknete na web, kde najdete nejen galerie celých svateb, ale i ceník a nějaké to info navíc :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Ráb bych Vám nabídl své služby. Ukázky mé práce najdete v mém profilu anebo na mých webových stránkách. S pozdravem Marián Sopoliga
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, Vámi poptávaný termín mám také volný. S pozdravem Tomáš Javůrek
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, termín mám ještě volný. Klidně se podívejte na web, který je uvedený na kartě. Najdete na něm ukázky ze svatebního fotografování, ceníky a popisy jednotlivých svatebních fotobalíčků. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí napsat. Budu se těšit Lukáš LUMA PHOTO
Odpovědět
Profilova fotka
Hlásím také volno, budu rád, když navštívíte můj web, kde najdete víc mé práce. Radim
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den já mám také ještě volný termín, budu rád, když se podíváte na web, kde najdete i ceník. Budu se těšit na případnou spolupráci. S pozdravem Pavel Černý
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, Váš svatební termín mám zatím ještě volný. pokud se Vám má práce bude líbit, ozvěte se :) Pěkný den S pozdravem Robin.
Odpovědět
Profilova fotka