Fotograf_17.6.2017 Boskovice

Hledám výborného fotografa pro celodenní focení svatby, nejlepe z okoli Boskovic/Blanska. :-) Doporucite nekoho?
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, tento termín mám ještě volný. Do Boskovic nebo Blanska to mám z Brna kousíček. Klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí písnout. Budu se těšit. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám Váš termín zatím volný, kdyby Vás zaujala moje práce. Více info si dovolím zaslat do sz. Přeji hezký den Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín 17.6.2017 mám volný, rád přijedu. Připojuji fotografie a bližší informace do soukromé zprávy. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
http://www.pavelnejedly.cz/ z vlastní zkušenosti doporučuji!!!!!!! Nejen výborný fotograf, ale i člověk :)
Odpovědět
Profilova fotka
@lu2017 Dobrý den, termín mám volný, mrkněte na web.. Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
@lu2017 Dobrý den, Váš termín mám taky volný. Budu rád, pokud byste si s partnerem našli čas a podívali se na mé fotografie. Přeji příjemné svatební přípravy. S pozdravem, Ján Senčák
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád přijedu, jsem z Brna 8-) všechno info najdete na profilu a webu ;) mějte se krásně, Petr
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, Váš svatební termín mám zatím ještě volný. Pokud se Vám má práce bude líbit, ozvěte se. S pozdravem Robin
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Rád bych Vaší svatbu nafotografoval. Fotografuji svatbu jako dokument! Album do 2 týdnů. Jsem vystudovaný fotograf (ITF Opava). 8 let zkušeností. CZ/ENG Více na mém profilu a webových stránkách (viz. odkaz níže). Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také rád příjedu. Více na webu. S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka