Fotograf z okolí Jablunkov na 28.8.2020

Najde se volný fotograf do 10000kc s okolí Jablunkova? Dekuji
Odpovědět
Profilova fotka
Vážení a milí snoubenci, rád se stanu součástí Vaší svatby a zachytím nezapomenutelné okamžiky. Můžete se na mne 100% spolehnout a svůj den D si užít naplno. Jsem fotograf a kameraman na volné noze, působím v ČR i v zahraničí. Kreativní tvorba je pro mne posláním. Ceník a ukázky na webu. Těším se na Vás! Eduard
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý večer, 28.8. mám ještě volné. Rád přijedu. Více posílám do SZ. Patrik Schöber
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nejsem sice z Jablůnkova, ale pokud Vás osloví moje tvorba, ráda přijedu a nafotím Vaši svatbu. S pozdravem, Marcela
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a nenápadně zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky, fotografie a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat. Přeji pěkný den svatební fotograf Martin Máslo - fotomaslo
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý den, termín je volný, do 10 000 Kč určitě něco vymyslíme :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda bych Vaši svatbu nafotila. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Pěkný den Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý deň, moc rád Váš veľký deň nafotím. Viac Vám napíšem do správy. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý den, píšu vám soukromou zprávu včetně cenové nabídky 😊 S pozdravem Michal Janda
Odpovědět
Profilova fotka
@andysak Dobrý deň skúste si pozrieť moju prácu. Ak Vás zaujme rád doplním bližšie informácie.
Odpovědět
Profilova fotka