Fotograf - svatba 25. 7. 2015 Krňovice (u Třebechovic)

Profilova fotka
Nemáte nějaký tip na dobrého fotografa z okolí Hradce Králové na focení svatby 25. 7. 2015?
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mrkněte na naše stránky, kde najdete veškeré informace včetně ceníku a portfolia. Při objednání v tomto roce platí stávající ceník pro rok 2014 :) Marie
Odpovědět
Profilova fotka
Za mě doporučuji kolem Hradce jednoznačně kolegu Honzu Ježdíka :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, pokud netrváte na okolí HK, tak Vám můžeme nabídnout naše služby. Termín máme volný. Pokud by se Vám líbil náš styl práce, více najdete na facebooku, ozvěte se! Filip a Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, již jsem se na Vaše fotografie dívala a moc se mi líbí. Raději bych však někoho z našeho okolí, abychom nemuseli ještě hradit dopravu. Děkuji a ať se daří!
Odpovědět
jedině Honzíka Ježdíka a máš ho z rajónu:-)
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, dovolím si Vás pozvat k prohlídce svých stránek v odkazu pod čarou. Mám to k vám 113 km což by nebylo až tolik peněz za cestovné. Takže pokud by Vás styl a cena v kombinaci s cestovným oslovily, jsem připraven se sejít na předsvatební schůzce a vše probrat. Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Profilova fotka
Díky za všechny nabídky, ale hledám spíše fotografy max do 50 km vzdálenosti od místa svatby, abychom neplatili tolik za dopravu.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, sice jsem z Prahy, ale není problém dojet. Při objednání balíčku "Top", nebo "Extreme" z mého ceníku bych si neúčtoval cestovné. Při objednání focení svatby na příští rok navíc nabízím slevu 10%. Pokud se Vám má práce bude líbit, tak se určitě domluvíme. Hezký den, Martin Pokora
Odpovědět
Profilova fotka
@adrisek11 koukala jste na pana Ježdíka ?:)
Odpovědět
Profilova fotka
@zankova_photo Koukala, ale pan Ježdík mi ještě neodpověděl na dotaz :-(
Odpovědět
Profilova fotka