Fotograf Praha na 20.3.2015

Profilova fotka
Ahoj schanim fotografa na 20.3.2015. Potrebuju jen mini balicek (jen obrad, spolecna fota atd. tak za 3000 kc. Nase puvodni fotografka nam vypadla a svatba za chvilku a ja zacinam panikarit.Staci i zapaleny amater s profi fotakem, a umi retusovat. Nevite o nekom??
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, ráda bych Vám nabídla zimní slevu, vzhledem k tomu, že se mi tento termín už asi neobsadí. Jsem profesionál a vystudovaný fotograf. Retušovat samozřejmě umím dobře. Pošlu Vám cenu a info do zprávy. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den! Rádi Vám nabídneme naše služby. Na naší webové prezentaci naleznete fotky a videa, která prezentují naši práci. Budeme rádi, když se ozvete. S přáním hezkého dne, Zdeněk Krejcar AP fotostudio.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, dovolím si nabídnout své služby. Termín mám neobsazen. Orientační ceník a ukázku práce naleznete na mých webových stránkách. S nejmenší svatební foto nabídkou se přesně vejdu do Vašeho cenového rozpočtu. Jsem z Prahy a tudíž 0,- Kč / doprava Pokud vás má nabídka zaujme budu rád, když mne zkontaktujete. Hezký den Jakub Horák - VyfoťMě.cz
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den nabídku jsem Vám poslal do SZ S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, na tento termín jsem ochotný Vám nabídnout i maličký balíček, který by mohl odpovídat vašim požadavkům. Pokud se Vám bude líbit styl práce, ozvěte se a domluvíme se. Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Jest-li stále hledáte svého fotografa na Vaši svatbu a líbí se Vám mé fotky můžeme se domluvit! ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, jsem vám k dispozici...s pozdravem Petra Jansová fotografka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám zatím volný. V případě zájmu neváhejte mne kontaktovat. Více fotografií na webu. Pošlu Vám více info a ceník do SZ. S pozdravem Alena Gurenchuk
Odpovědět
Profilova fotka