Fotograf - Praha- 1.9.2018

Dobrý den, sháníme šikovného fotografa na naši svatbu, která bude 1.9.2018- Praha. Děkuji za nabídky:)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín máme zatím volný. Nabídku posíláme do SZ. S pozdravem Iva a Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
@michaelanig Dobrý den Michaelo, přikládám pár fotek pro představu a více do zprávy. Termín mám ještě k dispozici. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1000 kč za hodinu fotografování. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
@michaelanig Krásný den Michaelo, odpověděl jsem vám na e-mail. :) Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád nafotím Váš svatební den. Moje portfolio a více informací naleznete na mých stránkách. Pokud Vás má práce zaujme, ozvěte se a domluvíme podrobnosti. S pozdravem, Miroslav Jungwirth
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Michaelo, také já bych Vám rád nabídl své služby. Termín mám volný, zaměřuji se na přirozený styl, tedy nestrojené fotografie a skutečné emoce. Zároveň se při svatbách snažím být zcela neviditelný, což se mi podle recenzí spokojených klientů snad daří. Moc rád Vám poradím ohledně plánování svatby a samozřejmě Vás rád uvidím i na nezávazné svatební schůzce, která je zdarma. Honza
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, Určitě by bylo dobré napsat termín svatby. Mojí kompletní prezentaci a ceník naleznete v odkazu zde pod čarou. Pokud by Vás oslovil můj styl, dáme schůzku a probereme vše potřebné. Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také se přidávám. Vše potřebné najdete na mých stríánkách a pokud vás styl zaujme, nebojte se ozvat;)
Odpovědět
@weddingsphoto_cz Dobrý den, termín je samozřejmě v poptávce....
Odpovědět
Profilova fotka