Fotograf od HK, Hořice, Trutnov - 10.6.2016

Hledáme fotografa na svatbu, která se bude konat v Dubenci u Dvora Králové nad Labem. Díky za nabídky :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, posílám zprávu. S pozdravem Tomáš Šnírer
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný večer, ráda Vám nabídnu naše foto služby. Celodenní svatby fotíme ve dvou fotografkách. Více ukázek naší práce naleznete na našem profilu zde na beremese. Budeme se na Vás moc těšit ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem fotograf z Královéhradeckého kraje. Do Dvora Králové to mám opravdu kousek. Budu rád, když navštívíte můj profil a další webové galerie. Tento den mám zatím volno. Rád budu Vaším fotografem.
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Klidně se koukněte na web, který mám uvedený na kartě. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí písnout. Lukáš LUMA PHOTO
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám také Váš termín zatím volný, kdyby Vás zaujala moje práce. Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, Váš svatební termín mám zatím ještě volný, proto bych Vám rád nabídl své fotoslužby...Pokud se Vám má práce bude líbit, ozvěte se. Hezký den S pozdravem Robin.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím Vám svoje služby.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, mrkněte na web.. pokud by Vás práce zaujala, ozvěte se .-) Pěkný den, Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem Vám k dispozici. Info mám na webových stránkách. Pavel
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Moc rád bych Vám nabídl své služby. Ukázky mé práce najdete v mém portfoliu a nebo na webových stránkách. Dovolil jsem si zanechat Vám osobní zprávu. S přáním hezkého dne Marián Sopoliga
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, termín mám volný a na svatby cestuji po celé republice i do zahraničí. Rád přijedu i za Vámi. Cenovou nabídku bychom v tomto případě řešili individuálně. Pokud by se Vám moje práce líbila (více najdete na FB a webu), ozvěte se! Filip