Fotograf na zari 2016 Pisek a okoli???

Dobry den, poptavam fotografa na svatbu, ktera se bude konat 3.9 nebo 17.9. do tydne bych upresnila.
Odpovědět
Profilova fotka
@kalimerovi Krásný den přeji, Váš termín(y) mám volný(é). Budu velmi rád, pokud si prohlédnete mou svatební prezentaci na webových stránkách - odkaz je hned pod tímto příspěvkem. Na webu najdete v kontaktu i případně rychlý formulář pro případnou nezávaznou poptávku. S pozdravem a přáním krásného léta honza
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. 11.9. mám vernisáž v Budapešti. Víkend před i po mám volný a velice rád vaši svatbu nafotografuji. Jsem vystudovaný fotograf na Institutu tvůrčí fotografie v Opavě. Projděte si, prosím, mé internetové stránky. To je důležité! Fotografuji totiž svatby malinko jiným stylem - dokumentárně - tedy tak, jak svatba skutečně proběhla... bez množství opakujících se portrétů, retuší, filtrů a přebarvených fotografií. Ctím čistou fotografii. Vzpomínka je pak ale trvalejší. Připravím a odevzdám velice kvalitně vytištěné album (tiskne se v Holandsku). Pro svou první komerční sezónu 2016 mám zaváděcí cenu. Detaily a referenční alba na mém webu. Mějte hezký den. S úctou BcA.Tomáš Chadim
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, 3. 9. jsem k dispozici.. Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín 17.9. mám prozatím volný, pokud by se Vám líbila má práce a potvrdil se i tento termín, rád dorazím. Více info přidám do soukromé zprávy. Standa Matouš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, 3.9. mám ještě volný termín, kdyby Vás zaujala moje práce ;) Vráťa Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín 17. 9. mám ještě volný. Na svatby jezdím po celé republice i do zahraničí, není problém přijet za Vámi. Pokud by Vás moje práce zaujala (více najdete na našem FB a webu - kde jsou i cenové balíčky), ozvěte se pro cenovou kalkulaci. Filip
Odpovědět
Profilova fotka