Fotograf na svatbu ve Zlíně 22.7.2017

Profilova fotka
Hledám fotografa na svatbu, která se koná 22.7.2017 ve Zlíně. Musíme se vlést do rozpočtu, tak si nemůžu dovolit celodenní focení, ale cca focení max 6hod. Najde se nějaký šikovný fotograf :-N ?
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslal jsem zprávu :) mějte se skvěle, Petr
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jak již víte, my máme termín obsazen, ale pokud mohu doporučit - neomezujte se časem, a možná ani tou částkou - hledejte i mimo Zlín. Já osobně jsem měl stejný problém, svatbu jsme měli v Kozlovicích a nakonec jsem našel fotografa z Brna a to jsem se ještě rozhodoval mezi Českými Budějovicemi. Druhá rada - pokud je to jen o rozpočtu co máte před svatbou - zkuste navrhnout hostům, zda by místo kupování květin, přáníček nechtěli přispět raději právě na fotografa - vyberete si tak takového, kterého jste si přála a který Vám vykouzlí nádherné fotografie + nemusí tam být jen půlden. Místo toho, aby jste měli plnou vanu květin, které jsou sice nádherné, ale stejně uvadnou. To by to stálo za zvážení, co myslíte? Přeji ať najdete fotografa dle svých představ! S pozdravem Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám zatím volný a rád Vám jej nabídnu. Stačí si vybrat některý z mých balíčků a určitě se domluvíme. Zatím přeji krásné svátky, Radim Spáčil
Odpovědět
Profilova fotka
@kathalin Krásné sváteční dny přeji. Taková nádherná nevěsta budete a máte omezený rozpočet i na fotografa.. velká škoda. Přesto, budu rád, pokud se podíváte na mou tvorbu (odkaz na svatební web hned pod vloženou fotografií), třeba Vás zaujme natolik, že se i přesto ozvete. :) Přeji pohodové a klidné Vánoce. honza
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, koukněte i k nám na webové stránky, kde najdete i ceník našich služeb. Budeme rádi když se rozhodnete pro nás.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, koukněte na mé webové stránky, Zlín dobře znám, takže mi bude potěšením Vám svatbu fotografovat :)
Odpovědět
Profilova fotka