Fotograf na svatbu, Třinec, 28.9.2019

10. čvn 201980

Zdravím, dnes mi odřekla fotografka, kterou jsem měla domluvenou od léta minulého roku. Sháním tedy někoho za rozumnou cenu z Třince a okolí, kdo by měl čas v sobotu 28.9.2019 nafotit naši svatbu (Tyra u Třince). Děkuji za nabídky 🙂

• Dobrý den,
    jsem fotograf a rád budu součástí Vašeho dne a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky.
    V příloze posílám ukázku mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech.
    Pro více informací mě neváhejte mě kontaktovat 😊

• Dobrý den,

velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete 🙂

Krásný den,
    Katka Skupieňová

• Dobrý den,
    rád budu součástí Vašeho dne D a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky.

Zde naleznete pár ukázek mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech.

Seznámit se s mou prací můžete na mých webových stránkách.

S pozdravem a velkou gratulací
    David Lidmila

• Sponzor fóra
  • Dobrý večer, termín mám volný a pokud se Vám budou moje fotky líbit, rád Vaši svatbu nafotím. Věřím, že i ceny mám rozumné a tak Vám zasílám podrobnější informace včetně ceníku do zpráv. Přeji hezký večer.

• Dobrý den, nabízím mé fotografické služby. Rád zdokumentuji Váš svatební den. Více informací pošlu do SZ.
    S pozdravem
    FF

• Krásný den,

gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. My svatby fotíme a natáčíme ve dvou a jezdíme zdarma po celé ČR. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci.