Fotograf na svatbu 9.9.2017 Valašské Meziříčí

Dobrý den, 9.9.2017 máme svatbu ve Valašském Meziříčí a chtěla bych touto cestou požádat o nabídky na focení, děkuji
Odpovědět
Profilova fotka
Dobry den, mame jeste volny termin .... Zdenek
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, zatím mám tento termín volný a poslal jsem zprávu. Pavel
Odpovědět
Profilova fotka
. Dobrý den, uvedený termín mám zatím volný a mohu Vám jej nabídnout. S přáním pěkného dne, Radim Spáčil
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, posílám nabídku do zprávy. Jiří Šmalec
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
Dobrý den, termín mám volný a ceny mírné.... Moje práce najdete na FB stránkách uvedených dole pod fotografií.. Ceník a další informace posílám do zpráv a přeji šťastnou ruku při výběru.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, ráda vám svatbu nafotografuji. Veškeré potřebné informace najdete na mém webu. Pěkný den, Šárka Hasara
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín vaší svatby máme neobsazený a můžeme vám jej nabídnout. Vše potřebné najdete na webu. V případě zájmu se ozvěte. Hezký večer.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den a gratuluju, moc rád vyfotím Vaší svatbu. Ukázky mojí práce najdete zde na profilu nebo především na mém webu. Zdravím a přeju krásný den! Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den @portege2, Valmez ano! :) moc rád přijedu, mrkněte na stránky, budu se těšit! 8-) mějte se skvěle, Petr
Odpovědět
Profilova fotka
https://www.facebook.com/FOTO-Renata-...
Odpovědět
Profilova fotka