Fotograf na svatbu 26.7.2014

Profilova fotka
Dobrý den,hledám fotografa na svou svatbu, v terminu 26.7.2014.Měla jsem fotografa zařízeného ale neprofesionálně mě vyškrkl a ja teď nevím co dělat
Odpovědět
Profilova fotka
@hanka3054 Dobrý den, to je tedy velmi neprofesionální chování. Možná bych to nazval ještě jinak, ale taková slova tu jsou určitě zakázaná. Nezoufejte, myslím si že máte velkou šanci tady na beremese nějakého sehnat, jakmile se dostanu k počítači, tak se Vám optám u mých známých a zašlu do zpráv. .-) Martin Lysek
Odpovědět
Profilova fotka
@yourlifevideo moc Vám děkuji za povzbuzení,je snad něco špatného chtít po člověku kterého neznáte vidět jaho práci,nechtěla jsem to zadarmo, a on se zachová takto.je možná dobře že se vybarvil teď než aby mi zkazil celou svatbu.moc Vám Děkuji
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rádi Vám svatbu nafotíme. Tento termín máme shodou okolností ještě volný. Fotíme společně s manželkou jako 2 fotografové. Pro bližší informace o nás a naší tvorbě navštivte prosím naše internetové stránky, kde rovněž naleznete i kontakt. Přeji hezký den Martin Hnátek | MarLin Photography
Odpovědět
Profilova fotka
@hanka3054 Od člověka, který přistupuje k jakékoliv službě profesionálně, automaticky dostanete nabídnutou smlouvu o dílo, aby byl termín závazný pro obě strany s přednostní osobní schůzkou. Aby se toto riziko nepředvídaných událostí snížilo. ;-) Stane se, že člověk takto narazí. Myslím si, že Váš nový fotograf, bude daleko schopnější. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@marlinphoto moc děkuji za Vaši nabídku,teď jsem v práci ale jakmile se dostanu domů ukaži Vaši nabídku příteli a ozvu se co nejdříve,Jsem ráda že se najdou poctiví lidé co ostatním pomůžou.Děkuji
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, bohužel ve všech oborech se najdou čené ovce :-( termín mám ještě volný. Pokud budeet chtít, podívejte se na web. Jen jste nenapsala, kde by se svatba případně konala? Děkuji a příjemný víkend M.Krusberský
Odpovědět
Profilova fotka