Menu Forum

Fotograf na svatbu 26.7.2014

1. črc 2014  • 
fotoportrét
fotoportrét
hanka3054 (27 r.)
7
Registrovala se 6. prosince 2013 na beremese.cz. Přidala 17 příspěvků. Má 5 přátel. Frýdek, Region Frýdek-Místek.
  • Svatba byla 26. července 2014
    Frýdek, Region Frýdek-Místek
fotoportrét
fotoportrét
hanka3054 (27 r.)
7
Registrovala se 6. prosince 2013 na beremese.cz. Přidala 17 příspěvků. Má 5 přátel. Frýdek, Region Frýdek-Místek.
 Dobrý den,hledám fotografa na svou svatbu, v terminu 26.7.2014.Měla jsem fotografa zařízeného ale neprofesionálně mě vyškrkl a ja teď nevím co dělat
10. kvě 2014 v 17:45  •  Svatba byla v červenci 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
 Přidej příspěvek
fotoportrét
fotoportrét
yourlifevideo
YourLifeVideo - svatební & životní video
Martin Lysek PRO

Foto a video - Region Opava
29

“Měl jsem tu možnost poznat dva mladé lidi, kteří si svatební den užili od rána až do noci. Skutečnost je ten pravý herec. https://vimeo.com/100039767”
(Před 2 lety)

fotoportrét
fotoportrét
yourlifevideo
Martin Lysek PRO

29

“Měl jsem tu možnost poznat dva mladé lidi, kteří si svatební den užili od rána až do noci. Skutečnost je ten pravý herec. https://vimeo.com/100039767”
(Před 2 lety)

@hanka3054 Dobrý den, to je tedy velmi neprofesionální chování. Možná bych to nazval ještě jinak, ale taková slova tu jsou určitě zakázaná. Nezoufejte, myslím si že máte velkou šanci tady na beremese nějakého sehnat, jakmile se dostanu k počítači, tak se Vám optám u mých známých a zašlu do zpráv. .-) Martin Lysek
10. kvě 2014 v 17:59  •  www.yourlifevideo.cz  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hanka3054 (27 r.)
7
fotoportrét
fotoportrét
hanka3054 (27 r.)
7
 @yourlifevideo moc Vám děkuji za povzbuzení,je snad něco špatného chtít po člověku kterého neznáte vidět jaho práci,nechtěla jsem to zadarmo, a on se zachová takto.je možná dobře že se vybarvil teď než aby mi zkazil celou svatbu.moc Vám Děkuji