Fotograf na 9.6.2018

Chtěla bych poprosit o nabídky fotografů, kteří by měli ještě čas 9.6.2018 na svatební focení poblíž Olomouce. Předem díky za odpovědi! Jana
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Když se Vám budou mé fotky líbit a cena zaujme, jsem Vám plně k dispozici. Moji práci a další informace najdete na stránkách (dole pod příspěvkem). Přeji krásný den. S pozdravem Lukáš.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím mé fotografické služby. Jsem fotograf z Brna, rád zdokumentuji Váš svatební den. S pozdravem Filip Fojtík +420 775 046 603
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem k dispozici, mrkněte na web.. Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rádi přijedeme. Nabídku posíláme do SZ. S pozdravem Iva a Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný. Když se vám mé fotky budou líbit, ráda přijedu. Markéta Peterková
Odpovědět
Profilova fotka
@jana_com_999 Dobrý den, rád bych Vám nabídl mé fotografické dovednosti. Budu rád, když se podíváte na můj profil a webové galerie. Pokud Vás má tvorba zaujme neváhejte mě kontaktovat. Rád Vám odpovím na každou Vaši otázku. S pozdravem Vojta :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný večer, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Dovolím si vám zaslat i soukromou zprávičku. Prozatím klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Najdete na něm ukázky ze svatebního focení. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí napsat. Budu se těšit. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím, mrkněte i ke mě na web a v případě zájmu mě neváhejte kontaktovat... Mějte se... Martin
Odpovědět
Profilova fotka
dobrý den, termím mám volný :)
Odpovědět
Profilova fotka
@jana_com_999 Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Termín mám zatím volný. Mrkněte na mé webové stránky a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat. Přeji pěkný den Martin Máslo
Odpovědět
Profilova fotka