Fotograf na 20.8.2016 Praha-východ

Hledáme fotografa-ku,na náš velký den 20.srpna.Puvodní fotograf se nám neozívá ,nekomunikuje :-( takže chceme někoho spolehlivého!!! děkujeme za nabídky :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den @juliej poslal jsem Vám zprávu. Pavel
Odpovědět
Profilova fotka
dobrý den, mohu být k dispozici, více info prosím viz zprávy zde =) Zdraví Jakub
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také si dovolím nabídnout naše služby. Ukázky a ceny najdete na našem webu nebo facebookovém profilu. Krásný den
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín volný. Posílám nabidku do SZ S pozdravem Luboš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den. Termín mám volný a velice rád vaši svatbu nafotografuji. Jsem vystudovaný fotograf na VŠ ITF v Opavě. Projděte si, prosím, mé internetové stránky. To je důležité! Fotografuji totiž svatby malinko jiným stylem - dokumentárně - tedy tak, jak svatba skutečně proběhla... bez množství opakujících se portrétů, retuší, filtrů a přebarvených fotografií. Ctím čistou fotografii. Vzpomínka je pak ale trvalejší. Připravím a odevzdám velice kvalitně vytištěné album (tisk zajišťuje Blurb.Inc v Holandsku) . Prohlédněte si také video umístěné na mých stránkách. Video představuje, jakým způsobem album sestavuji, jak jsou fotografie v albu rozloženy, jejich rytmus atd. Pro svou první komerční sezónu 2016 mám zaváděcí cenu. Detaily a referenční alba na mém webu. Mějte hezký den. S úctou BcA.Tomáš Chadim
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám zatím volný. Pokud se Vám moje práce bude líbit, neváhejte mne prosím kontaktovat. Daniel Dančevský
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den @juliej rád zachytím Váš svatební den. Posílám soukromou zprávu s více informacemi Hezký den přeji
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy východ a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Koukněte na můj profil, kde mám i jednoduchý ceník. Hezký den, Anna. ☺
Odpovědět
Profilova fotka