FOTOGRAF NA 20.6.2020

Prosím sháníme svatebního fotografa či fotografku na 20.6.2020!!!! Lokalita Horní Počernice.
Odpovědět
Profilova fotka
Mrkněte na můj web, ráda Vám svatbu nafotím ;-)
Odpovědět
Dobrý den, fotky máte krásné. Mohu vědět jak by to vyšlo cenově? Chtěi bychom tak 10h focení cca.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. Také jsem Vám zaslal zprávu. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a pokud vás mé fotky zaujmou, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
@loocynka Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a nenápadně zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky, fotografie a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat. Přeji pěkný den svatební fotograf Martin Máslo - fotomaslo
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, jsem z Prahy a termín mám volný. Pokud se Vám moje práce bude líbit, neváhejte mě kontaktovat pro domluvení nezávazné předsvatební schůzky :) Veškeré info na webu. S pozdravem Veronika Tvrdá
Odpovědět
Profilova fotka
:-) Dobrý den, 👋 Váš svatební den, budu ráda fotit třeba celý den.🌞🌙 Fotografů je nás mnoho, vyberte si pouze toho, jehož tvorba Vás víc chytí,🎣 když jím budu já, můžete mě míti.🎉 Podívejte se na stránky webové, Fotografky Martiny Plichtové.📸
Odpovědět
Profilova fotka