Fotograf z Jindřichova Hradce a okolí, 14.9.2019

Dobrý den, sháním šikovného fotografa z Jindřichova Hradce a okolí. Termín 14.9.2019. Děkuju
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím, dovoluji si nabídnout služby svatebního fotografa. Svatby fotíme dva - já a manžel, nic nám tedy neunikne. Fotíme v rámci celé ČR. Ke svatebnímu focení nabízím párové focení zdarma, je u nás také možnost zapůjčení polaroidu zdarma a fotky dostanete již do 14 dnů od svatby. Veškeré informace, fotky, atd. najdete na mých stránkách :)
Odpovědět
a nejlépe když má někdo polaroid nebo fotokoutek.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám i Polaroid, jsem fotografka. Více informací pošlu do zprávy :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat. Přeji pěkný den Martin Máslo
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, chtěla bych Vám nabídnout své služby fotografky :) Celodenní svatbu fotím za 7500Kč, v ceně je i cestovné po celé ČR. Mé portfolio tvořím na facebooku. Pokud se Vám moje tvorba líbí, neváhajte mě pro více info kontaktovat buď zde přes soukromou zprávu nebo emailem. Přeji hezký den, Veronika Mašková
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Jednoznačně doporučuji Milana Havlíka, lze ho najít na FB, fotil svatbu sestře i kamarádce a já si ho chci zvát na svatbu do Brna, pokud bude mít volno.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Budu ráda, když se ozvete :) Krásný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka