Fotograf na 6.6.2020 Teplice

Sháníme fotografa/ku na 6.6.2020 na nafocení našeho svatebního dne v Teplicích. Předem děkuji za nabídky 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslal jsem Vám soukromou zprávu.
Odpovědět
Hezký den, mám vono. - napišme si! těším se, Káťa
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslal jsem vám zprávu.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. Také jsem Vám zaslal zprávu. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný. Pokud se vám mé fotky budou líbit, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Dobry den, muzete kouknout i ke me na web;)
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, váš termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Napíši vám i soukromou zprávičku. Prozatím se můžete klidně kouknout na web, na kterém najdete kompletní portfolio. Pokud vás má práce zaujme, tak stačí jen písnout. Budu se těšit Lukáš #fotkapronevestu
Odpovědět
Profilova fotka
@mitulina1 Dobrý den, moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a nenápadně zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky, fotografie a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat nebo vidět více fotografií. Přeji pěkný den svatební fotograf Martin Máslo - fotomaslo
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Pěkný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka