Fotograf/ ka na 21.8.2015 Praha

Dobrý den, hledáme fotografa nebo fotografku pro naši svatbu. Prosím, nabídněte. Děkuji.
Odpovědět
Profilova fotka
Pekný deň, som fotografka zo Slovenska a rada by som Vám ponúkla aj moje fotoslužby. Ak sa Vám moje práce zapáčia, rada poskytnem bližšie info.Termín zatiaľ voľný! :) s pozdravom Simona, SHINE VISION
Odpovědět
Dobrý den, ráda Vám nabídnu svoje služby. Do interní pošty jsem poslala více informací.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, hlásíme volno, info najdete u nás na profilu a webu. J+P Nejedlí
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín nemám prozatím obsazený, můžete se podívat zde do mého alba na ukázky prací, recenze a kdykoliv mi napsat :). Přeji příjemný večer Zaňková M.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Praha je moje druhé doma osobně i profesně.. Rád nabídnu.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín máme zatím volný. Podívejte se na naše stránky a v případě zájmu nás kontaktujte. Přejeme pěkný den, Mirka a Petr čočkovi
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, Váš termín máme také volný. Na svatby jezdíme po celé republice i do zahraničí, rádi přijedeme i za Vámi. Více z naší aktuální tvorby, informace o nás, fotobalíčky a jejich cenu najdete na našem facebooku, web není tolik aktuální. Fotíme ve dvou, předsvatební schůzka a smlouva jsou pro nás samozřejmostí. Pokud by Vás naše práce zaujala, ozvěte se ;) Filip a Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, budu moc rád, když nahlédnete i do mého portfolia v odkazu zde pod fotografií. Pokud by Vám a nastávajícímu sedl můj styl, můžeme si domluvit nezávaznou schůzku a v klidu u kafe vše probrat. V nabídce máme i kombinaci kameramana a fotografa za výhodné ceny. Jde o dva lidi, nelítám s kamerou na helmě :) Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín mám ještě volný, posílám zprávu. Mějte se moc hezky. Petra :-)
Odpovědět