Fotograf/ka 3.7.2021

Ahoj 🙂 Máte prosím někdo tip na sympatického a vstřícného fotografa/fotografku? Prošli jsme tolik stránek různých fotografů, že se v tom už mírně ztrácíme. Poradili byste nám prosím někoho? Nezáleží nám na tom, zda půjde o fotografa nebo fotografku, rádi bychom ale, aby: - uměl zachytit i přirozené okamžiky - nabízel předsvatební schůzku nebo dokonce focení - někoho pohodového, trpělivého a se zkušenostmi - líbí se nám hra se světlem a barvami, nechceme hodně temné nebo přeretušované (umělé) fotky, které vypadají spíše jako fotomontáž Za jakoukoli radu/tip budeme moc rádi, děkujeme 🙂
Odpovědět
P.S.: Zapomněla jsem dodat, že jde o místo poblíž Příbrami, Brdy 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, psal jsem zprávu 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem svatební fotografka a kameramanka. 🙂 Pokud by Vás moje práce zaujala, zanechte email a domluvíme se. 🙂 Nabízím předsvatební schůzku včetně předsvatebního focení.
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, z Prahy to k Vám mám nedaleko a všecky body splňuji :) Mrkněte ke mně na webovky (odkaz pod fotkami) nebo na FB a prohlédněte si mé portfolio. Když se Vám bude moje práce líbit, ráda se domluvím na termínu předsvatební schůzky. Se svými nevěstami ráda udržuji kontakt nejen před svatbou, ale i po ní ;) S pozdravem Veronika Tvrdá
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, koukněte i ke mně na web. Hezký den Markéta
Odpovědět
Dobrý den všem, moc děkuji za reakce 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, budu moc ráda, pokud se podíváte i ke mně na webové stránky. Kde naleznete veškeré informace, včetně portfolia a cen. S přátelským pozdravem Hanka
Odpovědět
Profilova fotka
Myslím, že bych požadavky mohla splňovat 😊. Příbram mám sice dál, ale pokud se vám moje tvorba zalíbí, tak napište a třeba se nějak domluvíme. Klára
Odpovědět
Profilova fotka