Fotograf i student s nápadem, rozumné peníze 27.6.2015, region Krkonoše

Prosím o tipy na fotografa i studenta, co má nápad a chuť za rozumnou cenu zdokumentovat naši svatbu. Za jakékoliv reakce předem děkuji.
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, nenapadá mě konkrétně "student" z mého okolí, pokud by se Vám však líbila třeba naše tvorba, dejte kdykoli vědět. Myslím, že dokážeme nabídnout příjemnou cenu. :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád bych Vám nabídl mé služby. Stále jsem student a minimálně do konce května ještě budu :-). Poměr cena/výkon mám podle mě na velmi slušné úrovni. Moje tvorba i ceník je k nalezení u mě na webu, pokud vás moje tvorba osloví, kontaktujte mě. Miroslav Vodička
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rádi bychom Vám nabídli naše fotografie tvořené s láskou pro Vás Jsme kreativní tým fotografů, kteří dokážou Váš svatební den zachytit ve všech pestrobarevných formách nejen obrazových, ale také emočních. Díky individuálnímu přístupu a zkušenostem jsou pro nás Vaše přání a představy prioritou. Vaše spokojenost je našim srdečním úspěchem. V momentech, kdy naši kolegové litují toho, že se nemohou „ rozpůlit „ nám neuteče jediná vzpomínka na neskutečné autentické záběry. Nabízíme unikátní focení, plné pohody, radosti a světla. Když chcete, aby vaše vzpomínky na fotografiích zářily. CREATIVELOVE – fotografie s láskou, fotografie s příběhem. Děkujeme, že jste věnovali čas těmto řádkům a pokud jsme Vás naší tvorbou zaujali – neváhejte nám napsat o více informací :-) S přáním hezkého dne Kamila&Jan
Odpovědět
Všem děkuji za vstřícné nabídky. Co jsem koukala, všichni jste z daleka...rádi bychom někoho, kdo nám je blíže, aby nebyl problém s dopravou.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, zkuste Natálii Honců, je z Krkonoš, mladá, talentovaná.....https://www.facebook.com/pages/Nat%C3%A1lie-Honc%C5%AF-Photography/152506044937225?fref=ts
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí