Fotograf 7.8.2015, Dlouhá Lhota u Příbrami

Zdravím, poradí někdo fotografa na svatbu, za rozumnou cenu, který by byl ochotný a schopný se popasovat s nepříliš "k focení přátelským" prostředím? Žádné dechberoucí exteriéry, ani interiér :-). Děkuji za odpovědi
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, zasílám nabídku do zprávy :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@krmolina Zdravím Vás, váš termín mám zatím volný. Podívejte se na mé portfolio, pokud vás zaujme budu ráda, když se ozvete. Příbram, spíše její okolí znám dobře. Loni jsem fotografovala svatbu ve Staré Huťi u památníku Karla Čapka a také na statku Vletice. Podívejte se třeba sem: http://www.beremese.cz/catalog/vendor... Vůbec se nebojte, že si tam fotograf nenajde přátelské prostředí čí dechberoucí exteriér. ;-) I v Dlouhé Lhotě, je kde fotit ;-) Všude se najde aspoň kousek přírody, pak už nechte jen fotografa pracovat a uvidíte, že budete mít nezapomenutelné fotografie. Více informací o mé práci najdete na mém webu či na profilu zde na beremese.cz. Mějte se prima, ZeZu
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, nabídku zasílám zprávou..
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, i my máme pátek volný. Více z naší aktuální práce, informace o nás, svatební termíny, fotobalíčky, jejich obsah a cenu - to všechno najdete na našem facebooku, web právě aktualizujeme. Pokud by Vás naše práce zaujala, ozvěte se. Smlouva a předsvatební schůzka jsou samozřejmostí. Filip a Linda
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý večer, také nabízím volný termín ;) Přeji hezký večer Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím Vám mé služby. Moji tvorbu a vše podstatné najdete u mě na webových stránkách. Na rozumné ceně se domluvíme a s prostředím si poradím. Hezký den Míra
Odpovědět
Profilova fotka