Fotograf 5.6.2021 Jižní Morava

Dobrý den, hledáme fotografa, který by měl volno 5.6.2021, pro nafocení svatby ve vinařství na Jižní Moravě. Děkuji za nabídky
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den Terez 🙂 Moc gratuluji ke krásnému rozhodnutí 🙂 Toužíte-li po autentičnosti a neotřelosti, mohla bych být pro vás skvělou volbou 🙂 Koukněte na web. Do zprávy zašlu více informací, doufám, že to tak bude v pořádku 🙂 Krásný den, Anezka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a ráda bych Vám nabídla své služby. Pokud by se líbila má tvorba, můžeme se domluvit. 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Ráda za Vámi přijedu 🙂
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem fotograf z Jižní Moravy a rád s Vámi prožiji Váš svatební den. Informace ohledně focení a pár ukázek najdete na mém webu. V případě dotazů se nebojte zeptat. S pozdravem Lukáš Zeman
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, nabízím své služby 🙂 ...ráda přijedu za vámi! V případě jakéhokoli dotazu, neváhejte napsat/zavolat, ráda s Vámi vše proberu 😉
Odpovědět
Profilova fotka
Moc ráda 🙂 . Mrkněte ke mně na profil nebo web a napište.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a pokud vás mé fotky zaujmou, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Moc rád svatbu nafotím. Ooo, víno a Jižní Morava :-) Veškeré info mám na webu.
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, mohu přijet z Hodonína. Termín mám volný, ráda se vás ujmu :) S pozdravem Veronika Tvrdá
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, právě jsem vám odeslala zprávu s nabídkou, budu se těšit na případnou zprávu od Vás. :-) Terka
Odpovědět
Profilova fotka