Fotograf 25.9.2015 - Ostrava, Opava - odpolední svatba v pátek

Profilova fotka
Prosím o tipy na fotografa, který by byl ochotný fotit svatbu v září. Jedná se o odpolední svatbu v pátek. Prosím o tipy na někoho aktivního :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín Vaší svatby máme ještě volný a můžeme být tedy k dispozici. Požadavek aktivní splňujeme na více než 120% :). Dovolím si Vám zaslat i interní zprávičku. Když se prozatím mrknete na naše webové stránky, tak budeme moc rádi. Najdete na nich ukázky ze svatebního fotografování, ceníky a popisy jednotlivých svatebních fotobalíčků. Budeme se těšit Lukáš Machaníček LUMA PHOTO
Odpovědět
Profilova fotka
@liliwhis Hezký den, jsem přímo z Ostravy. Jsem student, takže v pátek budu mít volno určitě. Ohledně mojí aktivity... spíš bych se nazvala hyperaktivní :D. Co se fotografické tvorby týče, u obřadu jsem hlavně reportér: tedy nezasahuji do děje, snažím se vnímat vše, pokud to není pětiminutový obřad, obvykle oběhnu i lidi a vyfotím během obřadu i portréty maminek a babiček sledujících obřad. Ohledně focení portrétů a vlastně i hromadné fotografie svatebčanů se vždy snažím nějak fotografii posunout. Pózy novomanželů u portrétování vymýšlím podle toho, jací jsou a jak na mě působí. Nebudete mít tedy fotografie jako každá druhá, ale jedinečné :o). Do soukromé zprávy Vám ještě zašlu info a ceník. S pozdravem, Mariana
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín je také vyhovující. Pokud se vám mé práce tady na profilu, nebo na webu budou líbit, budu se těšit na spolupráci. S pozdravem Michal Krusberský
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, můžete se podívat i na mou práci a v případě zájmu se ozvěte, hezký den Lucka
Odpovědět
Profilova fotka
@liliwhis Dobrý den, doporučuji z Opavska Jana Vlčka (vlcekjan.cz), třeba by Vás jeho práce oslovila. S pozdravem Martin Lysek ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný ... ptejte se na cokoli :)
Odpovědět
Profilova fotka