Fotograf 22.6.2018 (pátek) Ostrava

Dobrý den, před pár dny jsem poptávala fotografa do Kroměříže, situace se změnila a svatba nakonec proběhne v Ostravě / Staré Vsi nad Ondřejnicí. Za nabídky moc děkuji 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda nafotografuji Váš svatební den. Není problém se na čemkoliv domluvit. Pro více informací navštivte můj profil nebo web :-) Budu ráda, když se ozvete. Krásný den, Skupieňová Kateřina
Odpovědět
Za nás doporučuji Michala Krusberského.. Super domluva a fotky parádní ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný večer, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Dovolím si vám zaslat i soukromou zprávičku. Prozatím klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Najdete na něm ukázky ze svatebního focení. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí napsat. Budu se těšit. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabídku jsem Vám posílal 11. 10. a platí i pro novou lokalitu. Budu se těšit na odpověď. Přeji prima den. David
Odpovědět
Hezký den, také ráda nabídnu své služby. Váš termín mám volný, takže je možné se domluvit :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný, takže jsem v případě zájmu k dispozici :-)
Odpovědět
Profilova fotka
renata andrlova
Odpovědět
Všem moc děkujeme za nabídky. Máme vybráno 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, @ipavla Rádi pro Vás zařídíme vše okolo: - FOTOGRAFIÍ - zdarma fotoobraz! - VIDEA - styl Cinema Wedding - FOTOKOUTKU - s okamžitým tiskem fotografií na místě svatby včetně plátna a rekvizit (skvělá zábava pro svatebčany) Na naši práci a reference se můžete podívat na našem facebooku, webových stránkách a Youtube kanálu. Více o nás najdete také zde na Beremese v našem profilu. S přáním krásné svatby, Váš tým ZachyťTo.cz foto a video :)
Odpovědět
Profilova fotka