Fotograf, 20.7.2019, Rabyně, Nedvězí

Dobrý den, hledám fotografa na 20.7.2019. Svatba je v Nedvězí kousek od Farmy Michael, hostina poté na zámku Berchtold. Máme zájem o focení obřadu (začíná v 15:00) , hostiny a zábavy. Děkuji Henkelová Michaela
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. My svatby fotíme a natáčíme ve dvou a jezdíme zdarma po celé ČR. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci. Rádi vás poznáme na osobní schůzce a moc se těšíme vaši odpověď. Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám k dispozici, nabídku zasílám ve zprávě. Pěkný den, Soňa Goldová
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, jsem fotograf a rád budu součástí Vašeho dne a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky. V příloze posílám ukázku mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech. Pro více informací mě neváhejte mě kontaktovat 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den Michaelo, Váš termín mám volný. Odkaz na mé svatební portfolio naleznete hned pod vloženou fotografií. Budu velmi rád za Vaši případnou návštěvu. :) Zámek Berchtold znám, již jsem tam měl svatby. Moc pěkné místo na afterparty. S pozdravem a přáním krásných dnů Honza
Odpovědět
Profilova fotka
:-) Hezký den, termín mám volný a jsem z Prahy. Ráda dojedu. Mrkněte na mé stránky a v případě zájmu mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem Veronika
Odpovědět
Profilova fotka
Hezky den, Ano termín volný mám a lokalitu dobře znám. Rada vám svatbu nafotim, mrknete na styl fotek. Cenově 5 hod varianta 10tis.
Odpovědět
Profilova fotka