Fotograf, 20.6.2020, Rakovnicko

Profilova fotka
Dobrý den, sháním fotografa na 20.6.2020. Svatba bude v Nesuchyni poblíž Rakovníka. Jednalo by se o cca 6 hodin focení - obřad, skupinky svatebčanů, hostina a focení novomanželů, do kterého bychom rádi zakomponovali našeho mazlíčka - RAM 1500. :-D Budu ráda jak za zaslání ukázky tvorby a cenových nabídek samotných fotografů, tak za doporučení nevěst na fotografy, se kterými byly na své svatbě spokojeny. ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@andyiinka Dobrý den, jsem fotograf a rád budu součástí Vašeho dne a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky. V příloze posílám ukázku mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech. Pro více informací mě neváhejte mě kontaktovat 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a pokud vás má práce zaujme, ráda přijedu. Doporučení najdete buď zde na beremese, nebo na webu, kde je mé portfolio a ostatní informace. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím, dovoluju si nabídnout služby svatebního fotografa. Svatby fotíme dva - já a manžel. Fotíme v rámci celé ČR. Ke svatebnímu focení nabízím párový focení zdarma, je u nás taky možnost zapůjčení polaroidu zdarma a fotky dostanete již do 14 dnů od svatby. Veškerý informace, fotky, reference atd. najdete na mých stránkách :)
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den, gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. My svatby fotíme a natáčíme ve dvou a jezdíme zdarma po celé ČR. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci. Rádi vás poznáme na osobní schůzce a moc se těšíme vaši odpověď. Monika & Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka