Fotograf 20.6.2020 Příbram/Dobříš/Sedlčany

Dobrý den doporučite mi prosím někdo fotografa? Dekuji
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. Také jsem Vám zaslal zprávu. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám stále volný, tak pokud se vám budou líbit fotky, napište a můžeme se domluvit na podrobnostech. Více fotek ze svateb nebo i další informace naleznete na mých webových stránkách. Případně mě neváhejte kontaktovat. Budu se na vás těšit. Patrik
Odpovědět
Profilova fotka
@mysickaa11 Dobrý den, budete-li mít zájem ozvěte se. Více posílám do Vaší soukromé pošty. Více informací najdete na webových stránkách pod tímto příspěvkem. Patrik Schöber
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také se postavíme do fronty :) Ukázky a ceny svatebních balíčků najdete na našem webu. Klidné zařizování
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, tento termín mám volný a rád přijedu, dopravné neúčtuji. Nabízím třeba i fotokoutek, půjčení Instaxu a každý dostane spolu s fotkami poukaz na CEWE FOTOKNIHU. Více na mém webu, díky a hezký den Jan Watzek.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den a gratuluju! moc rád budu fotit Vaši svatbu. Informace o mně a mojí práci najdete zde na mém profilu a především na webu. Zároveň jsem si dovolil poslat Vám konkrétnější nabídku do interní pošty. Miluju celodenní focení, mám pak radost když můžu odevzdat kompletní příběh. Zdravím a ješte jednou gratuluju. Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, váš termín mám volný a pokud vás mé fotky zaujmou, ráda přijedu. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, Váš termín máme volný. Budeme moc rádi, když se podíváte na naše webové stránky, kde naleznete veškeré informace.
Odpovědět
Profilova fotka