Fotograf 12 000,-Kč

Profilova fotka
Nejsem blázen, když chci dát za fotografa 12 000,- Kč za 10 hodin co bude na svatbě??? nebo je to běžná cena?
Odpovědět
A koho budeš mít?
Odpovědět
@gruntovat nejsi, náš sice stojí 9000, ale chvilku jsme hledali, ostatní chtěli tak 10-15 tisíc
Odpovědět
Profilova fotka
@gruntovat to je ještě dobrá cena :) jsou i tací, kteří dají i 25 ;-) a pokud výsledek bude stát za to, směle do toho :)
Odpovědět
myslim, že je to bohužel normální cena za lepšího fotografa....já chci pouze focení obřadu a pak společná manželská fota-domluvili jsme se ze kousek focení proběhne pře obřadem, pak obřad a pak zbytek po obědě...a bude to za 7000,-, psala jsem jednomu fotografovi a ten mi odpověděl, ze jeho balicek zacnina na 18000 a ze většinu castka za nej tvori 1/3 ceny svatby!
Odpovědět
Profilova fotka
Podle sluzeb a kvality to muze byt adekvatni cena. Pripadne mohu nabidnout i sve sluzby.
Odpovědět
Profilova fotka
za mou fotografku jsem platila 6.000,- A byla s námi cca 8 hodin, od ranních příprav až po krájení dortu...
Odpovědět
Ahoj, když chceš kvalitu, platíš. My měli 10 hodin focení a platíme 18000,- :-D Ale je to naše volba a fotky jsou dokonalé.
Odpovědět
My měli za 11h focení 12000 plus přejezdy.. A rozhodně bych této částky nelitovala, zatím máme malou ochutnávku fotek (všechny budou za cca měsíc) a jsou dokonalé! A hlavně když si uvědomím, že to je krom šatů jediné co nám z té naší veselky zůstane, tak je to myslím investice na místě. Poradim: když budeš vybírat podle portfolia fotografa, které tě osloví, nadchne, tak ti i poté ta částka nebude připadat neadekvátní.. Já vybrala ze všech možných fotografů dva, co mě naprosto nadchli a až poté jsme se přikláněli k ceně, aby se nám vešel do rozpočtu. :-)
Odpovědět
Profilova fotka