Fotograf 1. 7. 2017

Dobrý den, sháníme fotografa na 1.7. 2017. Pokud víte o někom dobrém, budeme rádi za každý tip. Svatba bude na Vysočině.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poslal jsem Vám SZ. Přeji hezký večer. :) Michal Pleva
Odpovědět
Profilova fotka
@katkavojta Dobrý den Katko a Vojto, prosím, navštivte mé portfolio a posuďte sami, jestli jsem dobrý fotograf. Váš termín se mi ze zdravotních důvodů nevěsty uvolnil. Přeji příjemné svatební přípravy. S pozdravem, Ján Senčák
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný den, dovolím si vás pozvat k návštěvě mého portfolia na stránkách zde pod tímto příspěvkem. Na stránkách je i ceník. Termín mám zatím volný. Pokud by Vás a nastávajícího můj styl oslovil, dohodneme si nezávaznou schůzku a vše probereme. Díky za Váš čas a možná brzy na viděnou Mikuláš Křepelka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den Katko a Vojto, zdravím a gratuluju! Budu rád když se podíváte na můj profil a web. Termín mám v tuto chvíli volný. další informace najdete na mém profilu a webu. Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, kdyby Vás zaujala moje práce, mám Váš termín zatím ještě volný. Více info si Vám dovolím zaslat do sz. Vráťa Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a Vysočina je z Brna kousek, ráda přijedu :) Na mých stránkách najdete veškeré informace. Pěkný den, Šárka Hasara
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu. Jan Zeman
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, poptávaný termín mám volný. Mé portfolio a veškeré informace najdete na mém webu. Pokud Vás má práce zaujme, ráda přijedu. Markéta
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
@katkavojta Dobrý den, termín mám zatím volný. Koukněte na mé www a pokud vás má tvorba osloví, neváhejte mne kontaktovat. Hezký den Lucie
Odpovědět
1