Focení svatby dne 1.9.2018 Brno za rozumnou cenu

Dobrý večer, hledáme fotografa/fotografku na celodenní focení naší svatby, která se bude konat v sobotu 1.9.2018 v Brně. Předem děkuji za nabídky.
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný den přeji, Termín Vaší svatby mám volný. Gratuluji k zasnoubení emoticon Nabídku zasílám v soukromé zprávě. Pokud Vás má práce zaujme ozvěte se a domluvíme podrobnosti emoticon Velice rád se stanu Vaším svatebním fotografem. S pozdravem a hezký den Tomáš
Odpovědět
Profilova fotka
Dobry den, termin mam zatim jeste volny. Pokud Vas zaujalo me portfolio, rad se s Vami domluvim na spolupraci. S pozdravem a pranim hezkeho dne
Odpovědět
Profilova fotka
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím mé fotografické služby. Jsem fotograf z Brna, rád zdokumentuji Váš svatební den. Více informací pošlu do sz. Pokud Vás moje nabídka zaujme, neváhejte mne kontaktovat. S pozdravem Filip Fojtík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín mám volný a bude mi ctí být součástí Vašeho dne! Mějte se krásně!
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a rád Vám nabídnu své služby. Přikládám ukázku své práce. S přáním krásného dne, Radim Spáčil
Odpovědět
Profilova fotka
Pěkný večer, termín mám ještě volný a můžu být k dispozici. Dovolím si vám zaslat i soukromou zprávičku. Prozatím klidně koukněte na web nebo FB, který mám uvedený na kartě. Najdete na něm ukázky ze svatebního focení. Pokud by vás má práce zaujala, tak stačí napsat. Budu se těšit. Lukáš
Odpovědět
Profilova fotka
Krásný večer! I já se připojuji k nabídce kolegů s tou svou.:) Více informací naleznete na mé kartě, případně webu a rozhodně se nebojte napsat. Krásný večer, s pozdravem Márty
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, rád nafotím Váš svatební den. Moje portfolio a více informací naleznete na mých stránkách. Pokud Vás má práce zaujme, ozvěte se a domluvíme podrobnosti. S pozdravem, Miroslav Jungwirth
Odpovědět