Otazky na adminy

17. zář 202010610
  • Dobrý den, chtěla bych se zeptat,u inzerátů které sem zadám se mi ukazuje od zájemců ,že mám odepsat na jejich soukromí e-mail je to tak v pořádku?

  • @millcaa  ahoj, neodporúčame reagovať na záujemcov, ktorí ti napíšu, že by s tebou radšej komunikovali cez súkromné emaily, väčšinou ide o podvodníkov, ktorí nie sú skutoční záujemcovia.

  • Děkuji, mé tušení se potvrdilo ...jsem ráda za odpověď ❤️

  • Sponzor fóra
  • @millcaa  rado sa stalo 🙂

  • Chtěla bych se zeptat proč nevidím všechny fotky z alba jiných uživatelek? Načte se mi jen 8 fotek a další nelze otevřít. Ve staré verzi se mi načetlo celé album. Děkuji za odpověď.

  • @pajahaka  prosím ťa, to sa ti deje pri všetkých albumoch, alebo pri nejakých konkrétnych? Poslala by si mi, prosím, do internej pošty screenshot, ako sa ti album zobrazuje aj s nenačítanými fotkami? Ďakujem 🙂

  • @jana_martish  mám to stejne...

  • @bjarme  a je to tak pri všetkých albumoch, prosím? Pošleš mi prosím screenshot? Z akého zariadenia a akého prehliadača si stránku pozeráš?

  • Dobrý den, je možné přidávat komenty pod články? Je tam pro ně sice kolonka, ale komentář nikdy nejde přidat a je zřejmé, že se to zatím nikomu nepodařilo.

  • Prosím vyskytuje se zde nějaká opravdu kompetentní osoba, jež by se věnovala uživatelům, kteří potřebují vyřešit problém? Ptala jsem se již minulý týden a nikdo nereaguje. Potíže se soukromými diskusemi jsou i na Modré střeše. Mohl by se někdo k tomu vyjádřit?

  • @mon_88017  Zkoušela jste @michaela_recht  nebo @jana_martish ?
    Je pravda že se to tu "ladí" strašně dlouho. Jsem zvědavý jaký bude reálný přínos pro PRO uživatele nebo diskutující 🙂

  • @martinvlcek  zkoušela slečnu Michaelu, od ní mám vyjádření z minulého týdne, že předá na příslušné instance. Rychlost řešení problémů je zde vskutku závratná.

  • @mon_88017  asi jsou zahlceni z více stran kvůli novému designu.. nevím kolik lidí reálně spravuje, ale asi jich nebude moc.

  • @martinvlcek  nejspíš, ale bylo by slušné napsat aspoň "trhněte si", případně "sorráč, bude to trvat dlouho" 😉

  • @mon_88017  Já se na to dívám i z druhé strany.. Protože i já podnikám (i beremko musí vydělávat aby jsme tady mohli diskutovat), tak vím že všechno není tak jednoduché jak to můžou nezasvěcení uživatelé vnímat. Pro vás je tady ta služba zdarma, tím spíš nemůžete očekávat, že vše bude fungovat jako po drátkách 🙂 Nic neslibovali že vše bude dokonalé.. Naopak PRO členové si zde prostor platí, zde už má smysl hovořit o váznoucí podpoře. Vím že jsou nevěsty často náročné a často už nevidí kolik mají dodavatelé práce s tím aby splnily jejich požadavky (za čásku kterou si zaplatili). Trochu se jich také musím zastát 🙂

  • Sponzor fóra
  • @martinvlcek  ok, nebudeme plevelit, dalo by se tu diskutovat dlouho a probírat to ze všech stran. Přesto prosím adminy, aby komunikovali s uživateli, aspoň v rámci možností, aby se předešlo případným nedorozuměním 😎

  • jako, aby nesly do diskuzi vkladat prispevky uz asi pet dni, a nikdo s tim nic neudelal, to by uz clovek musel mit sakra svatou trpelivost, aby mu to bylo jedno a nezareagoval ! ... ja bych tyhle lidi bez pardonu vyhazela a na jejich mista dala nekoho schopneho, kdo by reagoval a mel snahu to co nejdriv vyresit...jakepak copak, tohle je fakt do oci bijici..."lide na svych mistech", to se musi nechat...a jedno, jestli si to clovek plati, nebo ne! v tehle dobe je to fakt ostuda a trapnost..jestli teda vsichni nelezi doma s covidem, to bych snad jako jedine dokazala pochopit a omluvit 😛

  • Dobrý deň všetkým,

    ako spomínal niekto vyššie, o danom probléme som kolegov informovala, nakoľko sa to týka aj našich ostatných webov. Vzhľadom na to, že majú ale v poradí prácu, ktorá je urgentnejšia ako súkromné diskusie, musia ísť postupne. Žiaľ sme mali dlhšie PN práve kolegov, ktorí sa zaoberajú technickými záležitosťami, takže sa ospravedlňujem za zdržanie.

    Ako sme však už niekoľkokrát písali, v prípade akýchkoľvek chýb alebo otázok je najlepšie nahlasovať ich na bugs@beremese.cz alebo priamo nám do správ, keďže označenia sa nám môžu stratiť medzi množstvom komentárov. Žiaľ, nemám na starosti len Beremese ale všetky naše weby a nie len ich správu a tak sa môže stať, že nie som hneď k dispozícii alebo si označenie nevšimnem. E-mail bude preto najistejší.

    Podľa mojich informácií kolegovia práve pracujú na súkromných diskusiách a dnes by to malo byť hotové.

    Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň.
    Miška, 4nets Team

  • Tak sa opäť hlásim s dobrou správou,

    údajne by pridávanie príspevkov do súkromných diskusií malo byť už v poriadku.

    Prosím, vyskúšajte to a napíšte na bugs@beremese.cz v prípade, ak by bol ešte nejaký problém.

    Ďakujem a prajem pekný deň.
    Miška

  • @michaela_recht  Funguje 😃 Děkuji za vyřešení situace a ještě jednou se přimlouvám za informování uživatelů formou interní pošty v případě podobných potíží.

  • @mon_88017  paráda, som rada 🙂 Budeme sa snažiť to nejako premyslieť. Rovnako sa budem snažiť reagovať čo najrýchlejšie a pevne dúfam, že podobných problémov bude stále menej a menej. Prajem pekný deň. 🙂

Přidej příspěvek

    Nenašli jste co jste hledali?

    Hledat pouze v názvech témat