Maximální nespokojenost a hořká zkušenost s majitelkou svatební agentury Vera Marsalli, Liberec

23. zář 2015

Pro svatební agenturu jsme se rozhodli, jelikož bydlíme 2 hodiny cesty autem od místa konání svatby a máme malého 1,5-ročního synka. Zaplacením služby „svatba na klíč“ jsme očekávali, že se s paní majitelkou Evou Salačovou párkrát sejdeme, popíšeme ji naši představu a p. Salačová, majitelka svatební agentury Vera Marsalli, vše zajistí. Brali jsme to jako zaplacení předsvatebního klidu a pohody, kdy agentura vše zabezpečí a zorganizuje, což od služby „svatba na klíč“ očekáváme. Realita byla zcela jiná a to podotýkáme, že nemáme problém si takovou službu zaplatit, ale samozřejmě očekáváme výsledky a kvalitu odvedených služeb, čehož jsme se bohužel nedočkali.

Paní Eva Salačová se s vámi sejde, tváří se, že vám všechno zařídí. Schůzky jsou tím jediným, co byla schopná pro nás udělat, ale následně při jakékoliv slušné žádosti z naší strany, aby něco zařídila, byl z její strany nekonečný problém, viz seznam všech hořkých a neblahých zkušeností s paní Evou Salačovou, majitelkou svatební agentury Vera Marsalli v Liberci:

Vše začalo již na začátku, kdy p. Eva Salačová nebyla schopna sjednat na matrice termín naší svatby dle naší představy a to podotýkám, že jsme ji o rezervaci termínu žádali v listopadu r. 2014 a jednalo se o červnový termín r. 2015 nejdříve od 12. hod. Chybu svedla nejprve na nás, že jsme včas nezaslali zálohu matrice, přičemž o žádné záloze ze strany p. Salačové nepadla zmínka. Ona je ta, která má zavolat a urgovat, co je momentálně potřeba uhradit, abychom nic nezmeškali a vše proběhlo dle našich představ. Když viděla, že takové jednání z její strany se nám nelíbí, vinu začala házet na matriku. Už na tomto počátku spolupráce jsme měli vše ukončit, jelikož její nečinnost se stupňovala za hranice pochopení.

Během svatebních příprav jsme se p. Salačové pokoušeli dovolat během 1 dne třeba i třikrát, ale bez úspěchu. Chápali jsme, že může být zaneprázdněna. Čekali jsme, že se nám do večera ozve. Bohužel jsme se spletli. Nebyla schopna zavolat zpět ani druhý den. Když jsme se ji konečně dovolali další týden, bez omluvy odvětila, že řídila …. Obrázek si udělejte sami.

Myslím, že trpělivosti máme dost. 2 týdny jsme čekali na odpověď od p. Salačové, kdy měla zjistit od kompetentní osoby, zda v obřadní síni je zařízení pro reprodukci hudby. P. Salačovou jsme během 14 dní urgovali asi 3krát. Nakonec nám byla schopná říct, že jí kompetentní osoba nebere 14 dní telefon a neodpovídá na maily, což se nám zdálo poněkud divné. Zkusili jsme kompetentní osobě zavolat sami. K našemu překvapení bral telefon ihned. K dalšímu podivení bylo, když se nás během telefonického rozhovoru optal, kolik židlí pro hosty si během obřadu přejeme. P. Salačová nám celou dobu tvrdila, že není možné si říct o daný počet židlí z časových důvodů. Zajímavé, že?

Aby toho nebylo málo kolem židlí. Týden před svatbou měla p. Salačová nahlásit finální počet židlí, prozatím bylo počítáno se 100ks. Toto množství jsme p. Salačové týden před svatbou telefonicky potvrdili. P. Salačová nám zavolala zpět, že 30 ks židlí na obřad není možno akceptovat, čemuž jsme opět absolutně nerozuměli a nechápali, o čem to mluví, když jsme ji jasně potvrdili 100 ks židlí. Kdyby se taková neshoda stala jednou, pochopíme to, ale s p. Salačovou to bylo bohužel se vším. Místo omluvy z její strany jsme se dočkali opět obvinění, že jsme chtěli my 30 ks židlí. Mimochodem na svatbu bylo pozváno cca 80 lidí. To už bychom byli asi padlí na hlavu, když bychom pro 80 lidí chtěli 30 ks židlí. Toto byla jasná ukázka, že p. Salačová v organizaci svateb má pěkný guláš. Hlavně, že jsme ji vše x-krát opakovali jako malému děcku, aby bylo vše v pořádku dle našich představ.

P. Salačová měla velké problémy nám s dodavateli sjednat schůzky. Když bychom si je domluvili sami, udělali bychom lépe, než prožívat takové nervy. Pro představu jedna ze schůzek probíhala v tomto duchu: P. Salačová potvrdila na 100% schůzku. Raději jsme se vícekrát po mailu ujišťovali, zda schůzka platí, jelikož jsme si kvůli ní brali dovolenou. 3 dny před schůzkou ji zrušila, jelikož jak dělá vše na poslední chvíli, zjistila, že z technických důvodů se do obřadní síně, kam jsme se chtěli podívat, nedostaneme. Prý rekonstrukce schodiště. Kdyby schůzku domlouvala včas a ne 3 dny před uskutečněním, věděla by o dané rekonstrukci a nemožnosti nahlédnutí do galerie. O omluvě z její strany už není třeba psát J

Další téma, tentokrát se svatebními koláčky. Na začátku spolupráce jsme diskutovali ceny všech služeb. Předpokládáme, že když se na něčem domluvíme, tak to platí, jako všude jinde. Když nastal čas objednávky koláčků, p. Salačová zvedla cenu koláčku. Samozřejmě jsme se museli zeptat, proč došlo k navýšení ceny. P. Salačová nám oznámila, že v ceně jsou i papírové košíčky. Bohužel si už nepamatovala, že nám sama řekla, ať si papírové košíčky seženeme sami, že je nezajišťuje. Od čeho máme tedy zaplacenou svatební agenturu?

„Svatba na klíč“ pro p. Salačovou znamená, že vám dá kontakty na kadeřnici, vizážistu, dortařku, dj, květinářku, …. a zarezervuje je na daný termín, toť vše. Kontakty na tyto lidi byly jediným pozitivem ze strany agentury.

Pokračujeme dále. Svatební oznámení jsme si sami zpracovali online, což zabere nějaký ten čas. P. Salačová v této věci měla jen přeposlat odkaz firmě pro zpracování objednávky. Nemusela sedět u počítače x-hodin, zpracovávat formu oznámení a přeposílat nám ji zpět, aby vypadala dle našich představ.  Když oznámení přišla, požádali jsme p. Salačovou, zda by tištěná oznámení mohla alespoň složit do obálek. Ani ručně odvedená práce nebyla bohužel v pořádku. Všechna oznámení jsme museli z obálek vyndat, protrhnout čtvereček první strany pro správné založení listu. Ach jo……

Od svatební agentury, která pořádá svatby v libereckém kraji, bychom čekali, že automaticky budeme upozorněni o skutečnosti, že se v sychrovském parku, kde se měl uskutečnit náš svatební špalír, nesmí házet rýže. Kdybychom nebyli zvídaví, důslední a vše si neověřovali, o zákazu házení rýže bychom se asi dozvěděli až na místě v den naší svatby. Připravenou rýži v kornoutech bychom si mohli strčit někam…..Sami jsme si zakoupili a připravili na daný moment bublifuky.

Akce „květiny“. Dodavatelka p. Salačové nebyla schopná na osobní schůzce uvést přibližnou cenu za 1ks pivoňky. K čemu ta schůzka byla? Podotýkáme, že 3 květinářství v centru Liberce nám cenu řekli ihned bez předem domluvené schůzky. S tímto jsme urgovali p. dodavatelku o cenovou nabídku, jinak bychom byli nuceni sehnat květiny jinde, kde se normálně a lidsky domluvíme (my chceme koupit, obchod chce prodat). P. dodavatelka se po týdnu uráčila s cenovou nabídkou, která byla dvojnásobná než u jiných námi ověřených dodavatelů. Po tom všem už nás to snad ani nepřekvapilo. Snažili jsme se s ní domluvit, že se nejedná o 1 ks květiny, ale o celou svatební výzdobu, a hlavně se jedná o sezonní květinu. P. dodavatelka byla však nekompromisní s rezolutním stanoviskem cenu nesnižovat. Po tom všem se navrhla p. Salačová, že nám květiny sama připraví za cenu, kterou jsme si představovali. Chtěli jsme po ní písemné potvrzení cenové nabídky, jako je to na denním pořádku a zcela běžné např. při objednávce nábytku do interiéru.  Samozřejmě to odmítla. Rozhodli jsme se tento neskutečný cirkus ukončit. Objednali jsme květiny od libereckého květinářství, které nám vyšlo maximálně vstříc a to podotýkáme, že se jednalo o urgentní situaci. Květiny jsme objednávali, díky cirkusu s p. Salačovou, na poslední chvíli a to 2 týdny před svatebním dnem. Vše nám byli schopni připravit bez jakýchkoliv problémů dle našeho přání. Po tomto neskutečném dohadování nám p. Salačová byla schopna napsat velice sprostý mail, kde nám vyhrožovala právníky, protože si nebereme její dodavatele. Obrázek si udělejte sami, nemáme co dodat. Co více, když jsme se snažili ji podat slušně náš feedback na její chování, jednání a přístup k nám jako klientům a čekali jsme, že si konečně uvědomí, kdo je tady zákazník, dočkali jsme se jen písemných urážek.

Další nepochopitelná maličkost se udála se svatebním kobercem. 8 měsíců před svatbou jsme si u p. Salačové zarezervovali bílý koberec, kdy nás ještě ujišťovala, že jeho rozměry do obřadní síně padnou a nechá nám ho pro náš svatební den. Týden před svatbou nám byla schopna napsat mail, bez telefonického zavolání, že koberec pronajmula někomu jinému a pokud ho stále chceme, bude ho muset objednat a vypůjčit z Brna za neuvěřitelnou částku, kterou jsme následně ani na internetu nenašli u jiných svatebních půjčoven. Neuvěřitelné.

Podobné to bylo s vázičkami na svatební stůl. Celou dobu se p. Salačová tvářila, jak jsme výzdobu svatební tabule skvěle společně vymysleli s vypůjčením váziček od ní, nepadla žádná zmínka o ceně za pronájem váziček. Týden před svatbou nám písemně oznámila, že požaduje 30,-Kč za vypůjčení 1 vázičky. Přijde nám to jako nehorázné jednání, obzvláště v dnešní době, kdy za tuto cenu seženete vázičku na každém rohu a je vaše J  Dalším bodem by byla totální neprofesionalita nabídky vyzdobení svatební tabule. Čekali jsme, že nám budou představeny alespoň 3 připravené a nazdobené svatební stoly a my si vybereme. Bohužel opět zklamání. Vše jsme vymýšleli na místě. Jsme opět rádi, že jsme si výzdoby v minulosti vyhledávali a měli představu, p. Salačová se jen stále ptala, jak to chceme, nápad z její strany nepřišel.

Pokračovat můžeme se svatebním oblečkem na našeho 1,5-ročního syna. Při zkoušce obleku, kdy bylo jasné, že se budou muset udělat velké úpravy díky velikosti, nepadla žádná zmínka ze strany p. Salačové o navýšení ceny za vypůjčení. Až poté, co jsme p. Salačové slušně a v klidu vytkli její neskutečný přístup k nám ke klientovi, navýšila vypůjčení cca o 500,-Kč. Opět jsme byli velice rádi, že jsme znali jiný pražský renomovaný salon, kde nám obleček vypůjčili s úpravami za mnohem nižší cenu J.

Další excesy pouze v bodech: Nezajištění slíbeného odvozu zmrzlinového dezertu na hotel den před svatbou. Veškeré zboží pro vytvoření balonkového buketu před hotelový vchod jsme opět zajišťovali my, ne agentura. Slibovaná ochutnávka svatebního dortu neproběhla bez jakéhokoliv vysvětlení. Slibovaná výzdoba hotelu nebyla udělána dle našich představ, v noci před svatbou jsme v hotelu museli vše doladit. Koordinátorka při únosu nevěsty zklamala v improvizaci.

Závěrem bychom konstatovali, že p. Salačová je snůška nezodpovědnosti, totální nespolehlivosti, neseriózního chování a neprofesionality. To co jsme prožili s p. Salačovou, by člověk jen tak nevymyslel. Mohli bychom se rozepisovat dál, ale akorát nám to bere čas, který můžeme věnovat rodině. Okolí by však mělo vědět co liberecká agentura Vera Marsalli nabízí za „neskutečné služby“.

  • dasinaaSouhlasím, zažili jsme něco podobného. Člověk z toho měl akorát nervy. Naštěstí jsme si většinu zařizovali sami, ale vše co bylo přes p. Salačovou nedopadlo podle našich představ. (Šaty jiné, pánská košile - kterou objedala na poslední chvíli a ještě bez manžetových knoflíčků, tak jsem jí tam nechali a 2 dny před svatbou lítali a sháněli jinou, naštěstí sehnali, dort byl jiný, kytice také jiná - žádné vysvětlení k tomu.) No dopadlo to, tak jak to dopadlo. I přes toto jsme si náš den užili..