coverphoto
Neaktivní

jana_martish

Jana Martišková  /  31 let
Poslat soukromou zprávu
Sledovat
Přidat k přátelům
zaregistrovala se 16. kvě 2014
Info o svatbe
Svatba byla 1. 2. 2020
1540
dní po svatbě
Aktivita
77 příspěvků ve fotoblozích
8 příspěvků ve fóru
0 inzerátů
coverphoto
Poslat soukromou zprávu
Sledovat
Přidat k přátelům
hudba
svetlana zacharova
test
hostina
svetlana zacharova
test
fotograf
aleafoto – alice hekrdlová a radek charvát
test
kostel
svetlanazacharova
odporúčam ju
hostina
Svetlana zacharova
odporúčam zase raz
účes
Svetlana zacharova
Naozaj veľmi odporúčam, s jej službami sme boli veľmi spokojní.
ubytování
hotel
t
svatební oznámení
udělala sem mandličky štěstí :-)
tett

Pozor na podvody v bazári

VYBRALI JSME

V poslednom čase sme v bazári zaznamenali viacero ponúk od podvodných kupcov. Ide o tzv. nigérijské podvody, ktoré sú v prostredí internetu známe už niekoľko...

  • theacalwenDobrý den, jsou to nejrůznější emailové adresy a už to na mě zkouší několik měsíců i na jiných internetových inzerátech. Takže jestliže mi přijde odpověď anglicky automaticky napíšu, že zboží posílám pouze v rámci České republiky a přijímám pouze platby z českých bank a v českých korunách. Už jsem se jednou málem nechala napálit měla jsem svatební šaty zabalené a na poště jsem si zažádala o lístek na zaslání do Afriky a pak jsem hledala onu africkou banku a přišla jsem na upozornění na tyto podvody. Takže opravdu všichni poctivci opatrně. Já mám raději osobní odběry, kde si mohou zákaznice zboží prohlédnout, vyzkoušet a říct, zda mají zájem. Je to mnohem lepší než zasílat vše podle obrázku na internetu 🙂.
    • lasicka1Dobrý den , i já mám už osobní zkušenost,peníze se snažili vymámit přes western union,nasteští jsem jim nic neposlala,chtěli abych jim dala 6000 kc aby banka uvolnila peníze pro mě,šaty jsem sice odeslala ,ale naštestí poslali špatnou adresu,takže se mi vrátili zpět a o peníze sem nepřišla,od této zkušenosti ,už zboží posílám jedině po čr a pouze na dobírku
      • bonnie86Za mě prostě nereagovat na tyhle maily a hotovo, co není česky tak nereaguju a mám klid.
        • sofieramjá jsem jim bohužel naletěla 😞 jsem bez peněz a bez šatů ... Nesuďte mne, že jsem hloupá, jen jsem uvěřila a chtěla jsem se "zbavit" šatů, které mi nepřinesly štěští ....
          • zouzik_pavAhoj, tak bohužel jsem na tento server šla jen s cílem dát inzerát na šaty do bazaru a nijak jsem tady nepročítala žádné články apod..
            Jak píše sofiream - nikdy nevíte. Já třeba se pohybuji v IT a na phishing jsme školeni horem spodem. Za další - mám plno přítel v zahraničí a anglicky se domluvím v pohodě, navíc v práci používám angličtinu denně, takže pro mě to není nic výhružného, když se mě někdo zeptá anglicky. A i když jsem si některé věci ověřovala, tak mi to, že je to podvod, došlo, jakmile jsem odeslala šaty a od nich dostala mail, že peníze nemohly být zaplaceny. Od té doby mi chodí jen samé takřka výhružné maily, abych zaplatila.
            První co jsem kontaktovala poštu, že chci balíček vrátit - balíček zaslaný do Kanady vrátit nelze, některé země to prostě nedovolují, až když si dotyčný balíček nevyzvedne, tak se mi po dané lhůtě vrátí.
            Poté jsem informovala portál beremese.cz, kde mi odpovědí bylo, že se bohužel tyto podvody vyskytují a že na něj upozorňují právě těmito články.
            Také jsem volala do ScotiaBank - jak už jsem psala, s AJ nemám problém, tkaže po pár minutách (asi pěkně drahého) hovoru jsme se pochopili a celou událost jim také předám písemně, protože podvody se dějí pod jejich hlavičkou.
            A jako poslední běžím na policii a doufám, že budou mít páku zastavit balíček.
            Upřímně je mi z toho od včerejška, kdy jsem to zjistila, pěkně zle, ani nejím a nadávala jsem si.. ale pak jsem četla tento článek a aspon se mi trochu ulevilo, že v tom nejsem sama.
            Doufám, že nás nebude o moc víc. Navrhovala jsem, aby odkaz na tento článek se rozesílal rovnou v uvítacím mailu po registraci, to si myslím, že by nás byl rázem mnohem méne.
            Holky, Česku zdar a poučení pro příště, jak píše thealacven - posílat jen v rámci ČR.
            • happiest_girlNa to stačí používat selský rozum. - jazyková vybavenost na to nemá vliv. Pokud od Vás někdo chce koupit šaty za xtisíc, nebude mít problém poslat peníze na účet předem bez nějakých stupidních blokací apod. případně na dobírku. Ideálně si do inzerátu rovnou napište, že do zahraničí šaty neposíláte a na takové nabídky nereagujete a je vyřešeno.
              • marenkac@zouzik_pav   já jsem taky naletěla,jsem prostě důvěřivá.jsem taky bez šatů a bez peněz😞disappointed:beru to jako poučení,nepoznala jsem že potvrzení z banky ja podvod a dotyčný psal,jak moc se mulíbí,že o ně má velký zájem.....atd.
                • zouzik_pav@marenkac  a kam si je posilala? Mne se totiz z te kanady saty vratily a mam je aspon u sebe, i kdyz jsem teda dala skoro tisicovku za postovne, ale saty jsou zpet..
                  • marenkac@zouzik_pav  do německa......minulou středu jsem je posílala,tak se budu modlit at se vrátí.Vypadalo to tak důvěryhodně.......psala nebo psal že se jí šaty moc líbí,že je taky malá a že konečně našla svoji velikost a že na to celkem spěchá,že hned odesílá peníze(poslala potvrzení jakokdyby z banky) a at jí je co nejdřív pošlu. Já jsem se tááák poučila!!!dokud nemám peníze na učtu,tak už nikdy nic neposílám......
                    • jana_martish
                      AUTOR
                      Ahojte, prichádzam s pozitívnou správou 🙂 Keďže podvodníci, ktorí reagujú na vaše inzeráty tu v bazári, zväčša boli neregistrovaní, doteraz sme ich nevedeli nijako blokovať. Oddnes to konečne vieme a jednotlivé mailové adresy postupne blokujem! 🙂 Tie, ktoré sa v diskusiách na túto tému spomínali najčastejšie, som už zablokovala, ale ak by sa vám od tohto momentu ešte nejakí ďalší podvodníci ozvali, dajte mi prosím vedieť, zablokujem ich. Ďakujem a verím, že otravným správam postupne bude koniec 🙂

                      Jana, 4nets team
                      • zouzik_pav@jana_martish  parada, konecne jste to zacli resit. Kdyz jsem tehdy psala autorum webu, tak mi odpovedeli, ze o tom vedi, ale nemaji s tim co nadelat. Pritom by mj stacilo v registracim mailu napsat upozorneni a poslat odkaz na tento clanek 😊
                        • jana_martish
                          AUTOR
                          @zouzik_pav  divila by si sa, ale tie registračné maily aj tak väčšina používateľov nečíta, takže to by veľmi nepomohlo. Skôr sme sa potrebovali zamerať na to, aby tieto správy inzerentom v bazári vôbec nechodili 🙂
                          • marenkactak naštěstí se mi šaty zase vrátily🙂jsem moooc ráda.
                            • elleonorraMyslím, že můžete rovnou bloknout i tuto osobu =
                              simondoris55@gmail.con - Doris... všem co jste tu napsali moc děkuji, jelikož jste mě asi zachránili. Bohužel jsem také velmi naivní asi aji blbá. Jsem zvědavá co mi paní pošle, jelikož si s ní teď pár dní píši a už by mi měla zaslat peníze. Moc děkuji teď už vím, že já rozhodně svoje šaty nepošlu. Pěkný den a hlavu vzhůru!! 🙂
                              • Anastasia AdeevaMilé dámy, naštěstí jsem nenaletěla po té co mi přišel e-mail od banky.
                                Banka nemůže mít podobný e-mail: citibankinternational2019@gmail.com
                                E-mail zlodějů : pauljana009@gmail.com
                                Telefon: +44 7403 936054
                                Tušení se potvrdilo díky této diskuzi.
                                Buďte opatrní, vše se dá jednoduše vyhledat v google po zadání e-mailové adresy.