Doporučujeme: Modrastrecha.cz Modrykonik.cz Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk

Eva a Jakub   svatební album

berev  •  92 fotek  •  18. srp 2012, Penzion Hulín, Region Příbram

Jaká byla svatba:

Svatba byla krásná, bylo stráááášné vedro a i přes to že jsem asi 3 hodiny trpěla to bylo super :-) Vůůůbec jsem nebyla nervózní, celou dobu úplně v pohodě, doteď to nechápu :-)) Obřad byl v 10:45 u rybníka. Ale popořadě:

Z domova jsem vyrážela v 7:15 v natáčkách. ( V natáčkách jsem spala přes noc, vůbec jsem se nevyspala jelikož strašně tlačily) V 7:45 jsme dorazili do Hulína, přítelova rodina už tam byla. Dorazila už i kadeřnice, tak jsem rovnou vyrazila do apartmánu a začali jsme s česáním. Účes byl jednoduchý takže byl v 8:40hotov. Na 9h měla dorazit kosmetička, která jela z Prahy. Tak jsme mezitím poseděli, trošku popili a povídali. V 9:15 mě kdosi upozornil jestli by už neměla dorazit kosmetička. Tak jsem jí volala kde je. Strašně se omlouvala, že když už byla skoro v Hulíně, tak zjistila že zapomněla kosmetický kufřík! :-D Tak že se zpátky musela vrátit do Prahy a momentálně už jedou do Hulína ale jsou v Benešově v zácpě, protože se tam stala nehoda. Ale ať se nebojím že to určitě stihnem...ať si obléknu šaty a ona hned jak dorazí tak začneme. Tak já ok, v 9:40 jsem se začala oblékat do šatů, kosmetička stále nikde, kamarádky ty kroutili hlavama jak můžu být tak klidná, že oni by už byli na nervy. Mamka už mi říkala ať se namaluju sama, ať na ní nečekám ale já se rozhodla s klidem počkat. Kosmetička dorazila v 10:15 div se mi neklaněla jak se strašně omlouvala :-D a vlítla na mě a začala mi malovat obličej :-) Podotýkám, že obřad byl v 10:45. Okolo půl 11 přišel můj svědek se zeptat jak to vypadá že svatebčané jsou už připravení u rybníka, nicméně já připravená ještě nebyla. Kosmetička za stálého omlouvání malovala. Kamarádky už nervozně přešlapovali, vyhlíželi z balkonu a hlásili situaci...v 10:45 kosmetička sbalila fidlátka a s další velkou omluvou odešla :-D No a já mohla konečně vyrazit :-) Z dálky jsem slyšela přítelův nástup, tak jsmes taťkou pomalu vyrazili. Bylo moc krásný vidět kolik lidí se na nás přišlo podívat, tolik příbuzných, přátel, kamarádů :-) Na obřadu bylo cca 70 lidí. No přiznávám že když jsme šli tak srdce jsem měla až v krku ale neplakala jsem :-) Obřad proběhl bylo to moc hezký, pak následovalo společné focení. Bylo to trošku náročné zkoordinovat 70 lidí aby se začali fotit. Po focení následoval ve 12h oběd v restauraci a pro kamarády byl venku raut. Oběd proběhl, měla jsem asi 3 lžíce polévky a jeden knedlík se svíčkovou, víc jsem do sebe nedostala. Pak jsme se vyrazili fotit cca ve 13h v okolí areálu, bylo straáááášný vedroooo. Pro svatebčany a děti mezi tím byly připravené soutěže a hry. Z focení jsme dorazili v 15h. Začala mě hrozně bolet hlava, tak jsem se snažila co nejvíc pít. Nicméně to vůbec nepomáhalo...naopak bylo to stále horší, žaludek si začal dělat co chtěl...od této chvíle pro mě svatba začala být naprosto příšerná. Bylo mi strašně zle...snažila jsem se navenek působit stále ok ale vůbec mi to nešlo, byla jsem celá zelená. Pak v 16:30 přišel vedoucí s tím že je potřeba už nakrojit dort, že je strašné horko a ten dort je potřeba sníst. No já při představě že budu krájet dort jsem se celá orosila. Nakonec dort nakrájel manžel a já jsem to nějak zvládla. Dort byl úúúúúúúúúúžasný, a vynikající všem strašně moc chutnal, ještě pak několikrát jsem slyšela jak byl výborný, každý si ho pochvaloval. Já na dort neměla nejmenší chuť,i když jsem se na něj strašně těšila, ale fakt to nešlo, tak jsem si alespoň kousíček dortu nechala dát do ledničky na potom. Od nakrojení dortu cca do 20 min nezbyl ani kousek, někteří si chodili přidávat i víckrát :-) No a potom novomanžel začal naléhat abychom už cca po 17h začali s novomanželským tancem. No při představě že budu tancovat jsem se opět celá orosila.....stále jsem byla celá zelená a vůbec se to nelepšilo....nakonec mě mamka přemluvila abych se došla převlíknout ze svatebních šatů že se mi třeba udělá líp.... :-/ :-/ .-/ tak jsem se teda ač veeeeeeeeelmi nerada v 17:00 šla převlíknout, hrozně mě to mrzelo, protože šaty byli nádherný, každý mi je chválil, a moc jsem si jich teda neužila...no nakonec zvítězila představa toho že by se mi mohlo udělat líp. Šaty jsem sundala a vážně se mi udělalo líp. Od této chvíle jsem si svatbu začala naplno užívat :-) Tance proběhli a začala volná zábava. Kamarádi pro nás přichystali překvapení ve formě soutěže ve které jsme zvítězili a vyhráli kufr plný peněž :-) Proběhlo i plno jiných soutěží, poznávání ženicha podle zadku, nevěsty podle nohy...atd. ve 23h jsme vypouštěli svíčky na rybník a hořící lampiony, ale hlavně se skvěle tancovalo a pařilo.... :-) Ve 3 hodiny DJ zbalil kufry s tím že odjíždí, spát jsme šli ve 4h.
......................a po 8letech pohádka končí.................

Doporučuji dodavatele:

Účes Lenka Plochová, Červený Újezd
Naše oznámení :-)
3Naše oznámení :-)
Nevěsta se chystá a ostatní odfrkávají :-)
Kamarádky pomáhaly :o)
1Kamarádky pomáhaly :o)
I kamera bude :-)
Nevěstinka s Johankou :-)
ženich se připravuje :-)
Ženich se připravuje :-)
Ženich s Johankou
Nevěsta s tatínkem :-)
None
Místo obřadu u rybníka mezi břízama
1Místo obřadu u rybníka mezi břízama
1S rodiči
Babinec
No máám ho .-)
Jedna společná, tihle všichni byli s námi :-)
1Jedna společná, tihle všichni byli s námi :-)
Rodina a svědci
Restaurace
už poO
Už poO
Jedna rákosová :-)
1Jedna rákosová :-)
None
Bublifuky nesmí chybět :-)
3Bublifuky nesmí chybět :-)
Šušky hušky :-D
Jedna společná...já s manželem a můj brácha - svědek s přítelkyní :-)
5Jedna společná...já s manželem a můj brácha - svědek s přítelkyní :-)
Brácha s přítelkyní
Kytku jsem házela z terasy, nezadané čekaly dole na cestě
Je to jasné kdo je na řadě :-)
Dostali jsme úkol od kamarádů, na plotě visel zámek s číselným kódem na kterém byl klíček....
Za zodpovězení čísla na zakodovaném zámku byl jeden úkol...
První úkol byl jasný....strefit se....a pokud možno vystřílet nejvíc
Všichni povzbuzovali
Protihráčem byl Peteee....
Dámy se snažily všemožně střílejícímu znemožnit dobrou střelu :-)
Opravdu hodně jsme se snažily :-)
Výsledky - ženich vyhrál :-)
Další úkol....vyhrát na Standou a Dášou ve fotbálku
Postupně jsme se propracovali k získání potřebného kódu teď jen vyzkoušet jaká varianta čísel to bude
Klíček jsme získali a nápověda byla, není kufr jako kufr :-D
Kupodivu v kufru auta byl nalezen kufřík :-)
A tam byli nějaké papírky :-)
Hodně papírků :-D a teď už si je vezem
A takhle hezky nám je chystaly :-)