Zboží neodpovídá obrázku, jak máme postupovat?

ahoj, ráda bych se zeptala, jak postupovat v případě, že nám přišlo zboží, které neodpovídá nabízeným obrázkům a prodejce přestane komunikovat? Je nějaká šance stížnosti apodobně? Díky moc
Odpovědět
@markmart Ahoj, pracuji jako reklamační pracovník. Spotřebitel má právo odstoupit od spotřebitelské smlouvy do 14 kalendářních dnů. Lhůta začíná běžet následující den od fyzického převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14 denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavateli vzniká nárok na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Pokud dodavatel nereaguje obrať se na Českou obchodní inspekci.
Odpovědět
Pokud jsme zboží převzali na dobírku, máme tedy zboží odeslat ihned zpět zase na dobírku a počkat, jestli si ji vyzvedne?
Odpovědět
@markmart Podívej se do obchodních podmínek e-shopu, zda přímá zásilky na dobírku. Můžete se stát, že zásilku nepřevezmou, a vrátí se zpět. Můžeš ji poslat jako obchodní balík a schovat si podací lístek. Pak napsat do e-shopu , že jste jim vraceli zboží ve 14-ti denní lhůtě, pod číslem podacího lístku. Na vyřízení mají 30 dnů.
Odpovědět
díky moc, zkusíme to vyřešit
Odpovědět
@markmart Nemáš za co, pořádně si ale opravdu prostuduj obchodní podmínky. Kdyby něco, klidně se ozvi přes poštu.
Odpovědět
@markmart Je pravda všechno, co zde píše lenda 26. Jen opravdu hodně záleží na tom, o jaké zboží se jedná. Pokud se totiž jedná o zboží jakýmkoliv způsobem upravené na míru nebo podle přání zákazníka, uvedený nárok na 14ti denní odstoupení od smlouvy zde neplatí. Výjimkou je pouze reklamace. Pokud se tedy jedná o běžné zboží, máte právo dokonce na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu. Jen je potřeba toto sdělit prodejci doporučeným dopisem a ideálně současně také mailem, aby se nevymlouval, že v dopise bylo něco jiného. Nezapomeňte v dopise také uvést, na jaké číslo účtu si přejete vrátit peníze. Zasílat prodejci zboží zpět na dobírku ani nezkoušejte. Neznám e-shop, který by takto zboží zpět přijímal. Co se týká obrázků, je možno stejné zboží nafotit mnoha způsoby. Výsledný vzhled stejné věci na fotografii se pak může diametrálně lišit. Podívejte se, zda je k obrázkům něco uvedeno v obchodních podmínkách. Pokud prodejce nekomunikuje, je opravdu nejlepší způsob k navázání komunikace zmínka o České obchodní inspekci. Jako zákazník jsem jednou dokonce využila i trestní oznámení na policii, když nic jiného nezabíralo.
Odpovědět
zboží máme přímo od paní, ne z e-shopu. Panenka na obrázku má dlouhé blonďaté vlasy s prstýnkovými kudrnkami, ta, co nám přišla má kraťoučké vlasy vyčesané do vodotrysku, i jiné barvy vlasů. Na obrázku má šaty i přes ruce, na doručené panence jsou holé ruce a je v úplně jiných šatičkách. Řešila jsem to tu včera ještě s online podporou admin a doporučila mi poslat zpět na dobírku, poslala i ona zprávu té paní. Paní se poté ozvala, že máme vše poslat zpět... díky moc vše za pomoc, snad se to dotáhne do konce
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?