Svatba srpen 2012. Je tu někdo?

Ahoj holky, máme tu už založené téma pro svatby v roce 2012 tak mě napadlo založit i téma pro srpen. Budu ráda když se nás tu sejde co nejvíce, takže neváhejte a pište :-D
Odpovědět
Profilova fotka
ahoj, přidávám se, pokud se nic nezmění, tak jsme předběžně určili datum na 11.srpna 2012.
Odpovědět
Tak já se taky přidávám, zatím určené datum (doufám, že už pevné) je 18. 8. 2012. :-)
Odpovědět
@fredericka @hannnahs Ahoj, my máme zatím určené datum 5.8.2012 ale je to neděle, tak ještě uvidíme. A jak jste na tom s přípravama? :-)
Odpovědět
@nika89 no moc nijak :-D máme sice datum, místo, ale matrika dělá problémy... Jinak jsem zatím zkontaktovala fotografa a kameramana.... Takže jsem vlastně úplně na začátku..
Odpovědět
@hannnahs To my víme tak předběžně datum, místo kde by jsme chtěli obřad a hostinu , a shodli jsme se předběžě i na prstýnkách, ale jsou docela drahý, tak uvidíme... ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@nika89 ahoj, teď jsme se nějak zasekli a moc to neřešíme, teď mám takové obodbí, že mi to přijde strašně moc daleko, ale zase si myslím, že jakmile začne léto, tak to začnu řešit ve velkém :-D :-D zatím mám jen pár věcí na výzdobu a ségra nám ušila polštářek pod prstýnky
Odpovědět
Profilova fotka
ahoj holky,koukám,že jste si založiy svoje téma,tak se asi inspiruju :-)
Odpovědět
@nika89 tak nějak domluvený jsme s přítelem taky, ale jinak na jisto toho moc nemáme :-)
Odpovědět
@frederica Tak to jsme na tom podobně. Já můžu zatím jen koukat, musíme našetřit nějaký penízky a pak začnu nakupovat ve velkým stylu :-D
Odpovědět
@hannnahs My taky ne, včera jsme se byli podívat v hotelu Galatea, strašně by se mi líbylo mít svatbu tam, ale těch peněz co za to chtějí :-(
Odpovědět
@stastnanevesta Ahojik, klidně se nech inspirovat :-D
Odpovědět