Odpolední svatba - bez oběda, pouze svatební párty

Profilova fotka
Ahoj nevěstinky, chtěla bych se zeptat zda máte některá zkušenost či jste plánovala nebo plánujete svatbu a chcete ji koncipovat bez oběda s rodinou, ale jako např. odpolední svatební párty. Naše představa o svatbě je taková, že bychom chtěli obřad odpoledne a pak s rodinami a kamarády se přesunout na svatební párty, abychom zůstali všichni spolu a neděli se na skupiny rodina a přátelé, svatbu plánujeme cca 80 lidí. Máte některá tip jak to uspořádat, či zkučenost zda se to osvědčilo? Moc Vám děkuji za rady a pžípadně tipy Hezký den Sab
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
Ahoj, také to tak plánujeme... vztahy v rodině nejsou zrovna ideální, takže se nechci stresovat zasedacím pořádkem, navíc nám přijde zbytečné se z jedné žranice přesouvat na druhou :-D takže plánujeme obřad v odpoledních hodinách (cca 14-15) a pak přesun na párty.. lidí budeme mít taky cca 80, takže každá kačka ušetřená za oběd dobrá.. ;-)
Odpovědět
Ahoj, my taky tak - obrad ve dve, neco po jedne se vsichni sejdou na miste, mame obrad venku, tam bude male obcerstveni, je tam vevnkovni hospudka - nechtela jsem, aby se vsichni shlukovali u me. Pak jdeme do hospody - pripitek, polivka a raut - bez obeda, deleni hostu nna vecerni a nevecerni... Raut bude teply i studeny, kyta, a i ta polivka, bez ni by to neslo :-D Jinak si myslim, ze na tom nic spesl neni
Odpovědět
Profilova fotka
jj, nehledám v tom žádnou větu to ne, ale spíš by mě zajímala ta organizace :-). My to plánujeme na jednom místě, nejlépe na statku a také venku :-). vztahy v rodině jsou v pohodě, ale šlo nám spíše o přejíždění i když mi bude trochu chybět přprava cedulek na zasedací pořádek :-). Předpokládám, že ale výzdobu i tak plánujete. Dízky za odpovědi, Sab
Odpovědět
Profilova fotka
to niikkis, všimla jsem si že plánujete svatbu na Berchtoldu :-), u nás je to na seznamu, ale rozhodnuto nemáme, pprotože mi příjde, že se tam 80 lidí nevejde :-(, ty místnosti jsou malé. Svatební párty asi plánujete mimo, viď. S.
Odpovědět
Profilova fotka
@niikkis všimla jsem si že plánujete svatbu na Berchtoldu , u nás je to na seznamu, ale rozhodnuto nemáme, pprotože mi příjde, že se tam 80 lidí nevejde , ty místnosti jsou malé. Svatební párty asi plánujete mimo, viď. S.
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, my máme obřad odpoledne, pak se všichni společně - rodina i přátele - navečeříme. O tu slavnostní hostinu bych nechtěla přijít :-) No a p večeři bude party. Vzhledem k tomu, že nehodlám vstávat před osmou, tak bychom obřad dopoledne a oběd s rodinou ani nestihli
Odpovědět
Profilova fotka
Také jsme měli svatbu bez oběda, obřad ve tři a po jeho skončení začala volná zábava, měli jsme na svatbě auto s pojízdným občerstvením a stůl s dalším naším jídlem a pitím, vše se doplňovalo až do noci. My osobně si moc nepotrpíme na tu obědovou klasiku a co se návštěvníků týče, také byli nadšeni, nemuseli se nijak dělit na skupiny, jíst, kdy musí a tak. :) Já jsem rozhodně pro.
Odpovědět
Profilova fotka
@sabinkapro plánujeme, ale rozhodnuto není.. každopádně ještě nevíme, jestli všech 80 půjde i na obřad.. to spíš počítáme na ten večer.. a obřad bychom stejně raději venku v parku, když na to bude počasí... každopádně polívku si taky ujít nenecháme.. párty určitě jinde.. to bychom se asi pěkně prohnuli.. :-) taky ještě nevíme kde... představuju si něco venku, ale radši i s mokrou variantou.. co máte jako další možnosti na seznamu?? :-)
Odpovědět
ahoj Holky, super tema!! taky bych to tak chtela... ale zadna nepisete primo organizaci. takze prijedu z obradu, nebo skonci obrad, fajn... a potom. rozdame vsem sklenicky a po obradu si vsichni na te zahrade tukneme a potom? pisete hodne o polevce, ale prece i k ni musite ty hosty usadit,ne? to je nechate volne posedat po nazdobenych stolech jak kdo chce? a co spolecna polevka novomanzelu, bude? Kde? v cele zastoli, nebo u samostatneho stolecku? Spolecne s hosty, nebo budete jist prvni, nebo posledni? Jestli prosim mate nektera konkrewtni zkusenosti nebo plan, budu za nej moc vdecna!!!! Nebo poste spolecny pripitek a nejake ty reci na stojaka a pak reknete, volny raut? Diky moc Jitka
Odpovědět
Profilova fotka
Přispěju svou troškou do mlýna. Svatbu jsme pojali bez oběda asi následujícím stylem. Obřad v 11, sraz účastníků na místě (žádný vyzvedávání nevěsty, předávání kytic a bla bla), po obřadě se jeli všichni domů převlíct a odpoledne od pěti byla velice neformální párty u nás na vsi v sále. Zasedací pořádek fungoval tak nějak "sedněte si kam chcete, hlavně na zadek" a doprava "každej po vlastní ose". Projevy a přípitky se tak nějak nekonaly, akorát když přijela kapela a naladila nástroje, tak sme střihli novomanželskej taneček :-)
Odpovědět
my to měli takto.. v pátek ve 14hod obřad, pak jsme se s rodinou přesunuli na "hostinu" bylo jedno jídlo + dort, v 9 jsme byli už doma.. a v sobotu jsme pokračovali s kamarády a širší rodinou od 15hod. Dohromady jsme hostili v oba dva dny asi 100lidí .. a cena, komplet se vším 45tis.
Odpovědět
Profilova fotka
@jittus my máme plán obřad - přípitek - přesun na místo konání večerní párty - hosté si sednou kde bude místo a polévku jenom my dva, abychom dodrželi tradici (tahle se nám zrovna líbí).... ostatní si nabídnou jídlo z rautu... a volná zábava... :-)
Odpovědět
Článek se načítá
super, moc vám všem díky;-). S tou polévkou ještě uvidím, taky se mi ta tradice líbí, ale uvidíme, jestli k ní bude příležitost... ja svou svatbu vidím takto: cca ve 14 h obřad, tam si asi přitukneme jenom my a oddavajici... hmm, vlastne v kostele nic takoveho neni, takze vubec nic. V koloně dorazíme na místo (puvodne jsem uvazovala, ze obrad udelam primo v miste, ale moje zkusena sestra (vdavala se vloni) rikala, ze si tu kolonu proste nesmim nechat ujit. a asi ma pravdu, jela jsem s ni v aute na obrad a mela jsem z toho husi kuzi, bylo to uzasne! a prece jenom, na ceste zpet je aspon chvilinka byt chvilku v soukromi jenom s manzelem:-) ) Pak bude kolem nas porad milion lidi. No, tak prijedeme zpet, tam na stojaka rozdame sklenice na pripitek, mozna nekdo neco na stojaka rekne, tukneme si a pak vsechny pozveme k volnemu rautu a pecenemu prasatku:-)) Ozdobime tam nejake stoly, ale spojovat je asi nebudeme... at si kazdy sedne kam chce. Chceme to pojmout opravdu jako volnou zabavu, nez uniformovany program.
Odpovědět
Profilova fotka
@sabinkapro my to máme taky na jednom místě bez přejíždění a všichni, kdo se to dozvěděli, byli moc rádi, že odpadnou zmatky. Navíc my máme spoustu lidí a kamrádů z Prahy, dost z nich prostě přijde pěšky a popojedou si metrem, takže kam bych je pak do jakých aut narvala?:-) Akorát mi přijde, že spousta holek tu má svatbu odpoledne, třebas od tří, a stejně ještě dělají "oběd" ve čtyři a pak raut...což není úplně jako odpolední svatba, kdy se ten oběd prostě nedělá
Odpovědět
Ahoj, také se přidívám s podobným organizováním :-) Chceme to mít také spíše jako volnou zábavu. Jen asi zasedací pořádek uděláme, aby alespoň na začátku nebyl nějaký chaos. Jinak máme možnost vnitřního i venkovního sezení což je super. Místo klasického oběda si pravděpodobně dáme šunkovou rolku (aby na stolech něco bylo) a pak gulášek či kdo nebude chtít, tak si dá řízek se salátem. No a pak bychom chtěli studený raut, a večer steaky - to všechno doplné o zeleninové saláty, slané věci, cukroví...tak snad si každý přijde na své. Snad to jen namyslíme všechno dobře organizačně.
Odpovědět
taky jsem takovu svatbu měla, nechtěli jsme formální oběd, je lepší dát obřad na pozdějičí hodinu 14-15hod, po příjezdu na místo jsme si jen dali společný přípitek, hosté měli místa u kulatých stolů v zahradě, na konci proslovu jsme je pozvali k rautu a každý si dal co chtěl a kdy chtěl, večer pak bylo grilování. K poslechu hrála jazzová skupina a lidé si povídali. Společnou polévku jsme neměli, je rozbití talíře při příjezdu. Z dalších tradi pak jen krájení dortu a první taneček až věčer.
Odpovědět
Ahoj, i my plánujeme svatbu v podobném duchu - ve dvě hodiny obřad, pak focení a poté grilování pro všechny v jedné hospůdce. Společný oběd nebude, maximálně se pokusíme zorganizovat společný přípitek, grilované kýty a maso bude k dispozici už od odpoledne, stejně tak jako rautový stůl s obloženými tácy, řízečky, plněnými vejci, nějakým tím salátem a podobně. Po půlnoci plánujeme ještě guláš. Co se týká organizace, tak ještě zvažujeme, jestli po společném focení nepošleme hosty napřed, abychom měli čas na focení s ženichem. Chtěla jsem se vás zeptat, jak to máte s programem svatební párty. Mám trochu strach, aby se mi tam hosté nenudili, protože obvykle to přeci jen chvíli trvá, než se zábava trochu rozjede, ze zkušenosti z jiných svateb se většinou tančí až večer (se stoupající hladinou alkoholu v krvi:-), a přeci jen se nebudou všichni znát, většinou máme pozvané kamarády z různých zájmových oblastí.. představa poznávání ženicha podle zadku, předávání jablka pod krkem a podobných soutěží mi nahání husí kůži už teď, řešíte zábavu nějak jinak?
Odpovědět
My meli puvodne naplanovany obed,ale minuly tyden jsem ho zrusila :) Takze to mame tak: ve 2 obrad, pripitek s oddavajicim, posazeni hostu ke kulatym stolum s jmenovkami, pripitek a podavani polevky.Po polevce se jdeme fotit a pro hosty zacina raut(od oblozenych taliru az po grill. pak krajeni dortu a pak...kdo vi :D
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, my to tak máme. Všichni se sjedou na statek kde budou všichni spát, rodina i kamarádi, obřad je ve tři na zahradě pod stromem, bude připraven jen raut a budeme péct prase, prostě taková neformální zahradní oslava....nějaký oběd mi přijde zbytečný, ať se naobědvají, jak za námi pojedou a na celé odpoledne bude jídla dost a dost...chceme hlavně slavit, bavit se, ne řešit kdo si vedle koho sedne a jestli bude knedlíčková polívka a svíčková...nemáme žádný zasedací pořádek, žádné menu ani program...
Odpovědět
Profilova fotka
Ještě dodám že čím víc se to blíží tím víc jsem ráda, že jsme to tak vymysleli, protože to má dvě obrovské výhody - 1. všichni budou na obřadu i oslavě, celkem tedy cca 70 lidí...neumím si představit, že bych měla všechny na obřadu, pak třeba polovinu poslala domů a sešla se s nimi až večer 2. všichni tam budou spát (rodina uvnitř, kamarádi stanují), takže nemusíme řešit žádné přesuny nikoho nikam....prostě pořádáme víkendovou párty s ubytováním, jídlem a pitím....spíš tak to bereme :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, ja to planuji pro cca 70 lidi a to tak, ze obrad mame ve 2, pote se pujdeme fotit s hosty a rodinou a az se budeme fotit jen s nastavajicim, tak se vsichni presunou na misto svatebni party, ktere je asi 100 metru od mista obradu. Az se dofotime, tak dorazime a bude hromadny pripitek, a pak raut. Na hostine budeme mit jmenovky jen pro rodinu v cele tabule [do U], jinak bez jmenovek. K jidlu budeme mit raut [klobasky, syry, kureci rizecky..., pote i grilovani]. Volim toto, protoze jsem to probirala s hodne pozvanymi a skoro nikomu se nelibi to, ze by se slo s rodinou na obed, a pak az na party. Dostala jsem totiz otazku "a co jako maji hoste delat do te party, kdyz ne vsichni jsou z nejblizsiho okoli?". Takze ma volba byla jasna, ze bude rovnou party. Hodne zdaru s rozmyslenim a vyber toho nej :)
Odpovědět
Ahojte holky, myslim, ze takmer uplne vsetky svadby na Slovensku prebiehaju tak, ako to sabinkapro mysli, my sme obaja Slovaci, svadba bude v CR a "slovenskym postupom" tu boli vsetci prekvapeni, ale uprimne mi to pripada ovela lepsie ako "hluche" miesto na ceskych svadbach po obede. Takto nejako to bude vyzerat u nas: - obrad 15:30, potom gratulacie, fotenie s hostami a pod. - okolo 16:15 zaciatok vecere (presun nebude, vsetko mame na 1 mieste, ak by bol, tak sa vecera posuva na cca 17:00) - okolo 17:00 prvy tanec manzelov a otvorenie zabavy - 18:00 krajanie torty - zabava - tancovanie, hry (podla situacie) - okolo 20:00 raut - okolo 23:00 grilovanie - medzi tym zabava, ktora bude pokracovat do rana Ani tento postup ale nie je uplne tradicny, na slovenskych svadbach vacsinou zenich vidi nevestu pred obradom, pretoze sa chodia okolo 13:00 fotit. Alebo fotenie presunu pred veceru alebo po nej. Co sa tyka hosti, tak bezne to funguje tak, ze na obrad sa pride pozriet ktokolvek, pozvani hostia sa presuvaju po obrade na hostinu a vzdialenejsi kamarati pridu na zabavu po veceri okolo 21:00.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
taky planujem bez obeda.obrad kolem 14-15h. pak foceni a rovnou na zahradu,kde bude raut a grilovani.jen nevim jestli je to vhodny,po obradu na zamku vynechat obed :-\
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, my to máme tak, že svatba je normálně ve 13:00 v obřadní síni, pak se s ženichem převlíkáme do cyklistického a spolu s ostatními kamarády a rodinnými zájemci se přesouváme na kolech do kempu, cca 20 km. Kdo nejede na kole se přesune autem, sraz je cca v 18:00 v kempu. Tam se všichni zapojí do přípravy ohniště (jídlo a pití už bude na místě), opékat se bude čuník a buřty. Máme kytary, ale i reprodukovanou hudbu, žádné hry. Bereme míče na fotbal, volejbal, pinčes apod. Jak píšete i někteří z vás, taková venkovní párty se všemi, neformální. Jen aby vyšlo počasí :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@macinax ano mame to stejne az na to ze mame se vsemi, aby nevzniklo to hluche misto (navic neni to v praze) i obed a raut je az pozdeji, partner se klasickeho obeda nechtel vzdat... :)) ale nevadi...
Odpovědět
Profilova fotka
@janekj ty jo, jste asi oba vasnivy sportovci a akcnaci vid? tenhle model by se mohl libit budoucimu svagrovi je to sportovni maniak, ale jinak klobouk dolu za netypicky pristup, uzijte si to a verim ze pocasi se vydari
Odpovědět
Ahoj tak my jsme na to úplně stejně...Obřad v 15:00 a pak už jen rautík a grilování.Máme to posunuté jednak že oběd nám přijde hrozně strojený...ale i kvůli to tomu že hosté kteří jsou 90% z Plzně musí přijet na MORAVU :-) Jen toho společného krmení u polévky je mi líto :-|
Odpovědět
Profilova fotka
Taky jsme měli odpolední svatbu se společnou večeří pro všechny asi v 17.30. Krmit jsme se teda nechtěli, ale u dortu jsme neodolali, jak nám chutnal :-D Večerní raut částečně v restauraci, částečně venku na terase začal mezi osmou a devátou, přesněji nevím, taky jsme chtěli uvolněnější zábavu. Co se mi doneslo od hostů, raut přišel vhod :-D
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 6 měsících
Ahoj holky, obnovuji diskuzi... Chci se jen zeptat, jestli jste neformálnost hostiny dávaly nějak vědět hostům :-) My to plánujeme hodně jako yumy - svatba i hostina na jednom místě... Obřad u vody pod stromem, hostina formou rautu (grilovačka, garden party)... Dokonce zvažujeme, že ženich nebude mít formální oblek, ale jen vestičku a vyhrnuté rukávy... Prostě takový odlehčený romantický styl... Jak ale nejlépe dát vědět hostům, aby pak nekoukali, že je to neformálnější než jsou zvyklí? ;-)
Odpovědět
@porcie, vytvoř si svatební web a tam všechno popiš, přidej pár ilustračních fotek z webu a na pozvánky napiš "více informací..." a dej tam adresu webu
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?